Otin Sirdaludin 5 tuntia sitten
ja vieläkin on vähän pää pöhnässä. Pitäisi töihin lähteä tunnin päästä, mut mietin onko turvallista ajaa. Lääkkeen ansiosta nukuin 2 tuntia. Suussa paha maku ja kroppa voimaton. Kauanko tämä vaikutus kestää?
Kommentit (22)
Kestää pitkään. Itse otan sen aina illalla, ja aamullakin saattaa olla vielä pöhnäinen olo.
Olin kerran peräänajokolarissa ja otin 2 mg Sirdaludin seuraavana aamuna klo 7. Nukuin koko päivän, en pysynyt hereillä, aloin virota illalla klo 19 aikaan.
Ei kannata ajaa! Itse otin kesällä puolikkaan (ei ollut omiani, vaan sain isältäni kovaan lihaskramppiin. Mulla ei ole reseptiä) ja nukuin kans parisen tuntia, vaikutus kestää pitkään
Saattaa kestää vielä muutaman tunnin. Sirdalud kannattaa ottaa ennen yöunia.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:23"]
Miksi ihmeessä otit unilääkkeen, jos pitää töihin mennä???????
[/quote]
Sirdalud on lihasrelaksantti, ei unilääke.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:23"]Miksi ihmeessä otit unilääkkeen, jos pitää töihin mennä???????
[/quote]
Sirdalud on lihasrelaksantti, ei unilääke. Kaikkia se ei väsytä lainkaan (minä esim.)
-ei ap
[/quote]
Sirdalud ei ole unilääke vaan lihasrelaxantti, väsyttää kylläkin toisia. Mulla ei ole mitään pöhniä tai pökkyröitä, otan yleensä illalla 4mg. Saatan nukkua paremmin mutta aina en. Vaikuttaa niin yksilöllisesti.
[/quote]
Se ei ole unilääke vaikkakin väsyttää. Se on lihasrelaksantti.
Ei missään nimessä saa ajaa, enkä suosittele töihin lähtöä. Sirdalud ei ole unilääke vaan lihasrelaksantti ja kolmiolääke.
No onneksi pääsen työkaverin kyydillä. Vielä kun jaksais töitä tehdä. Olen pari kertaa aikaisemminkin ottanut Sirdaludia, mutta yötä vasten kun olen mennyt nukkumaan. Aamuksi on aina vaikutus kadonnut, niin en osannut varautua näin pitkään pöhinään. Tiedänpähän etten tästä lähin enää ota sitä, jos on töihinlähtö edessä.
Ap
Minulla ei edes rentouttanut lihaksia. Melkein kuin buranaa olisi rouskuttanut
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:31"]No onneksi pääsen työkaverin kyydillä. Vielä kun jaksais töitä tehdä. Olen pari kertaa aikaisemminkin ottanut Sirdaludia, mutta yötä vasten kun olen mennyt nukkumaan. Aamuksi on aina vaikutus kadonnut, niin en osannut varautua näin pitkään pöhinään. Tiedänpähän etten tästä lähin enää ota sitä, jos on töihinlähtö edessä.
Ap
[/quote]
Mitä teet työksesi?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:23"]Miksi ihmeessä otit unilääkkeen, jos pitää töihin mennä???????
[/quote] sirdalud ei ole unilääke
2x4mg ei vielä vaikuta yhtään mihinkään, paikat yhtä jumissa kuin ei olisi ottanut ollenkaan eikä edes väsytä.
T.mies
Höpönlöpö, teille jotka käskevät jäämään kotiin. Hyvä että pääset työkaverin kyydillä, kyllä se vaikutus hälvenee ja mieli kirkastuu. Haukkaa vähän happea ja juo vettä, toki vaikutukset ovat yksilöllisiä mutta ajallisesti olet jo voiton puolella.
Älä aja! Sivuvaikutuksena on huimausta ja mulle muistaakseni lääkäri sanoi, että pilleri voi pelittää vielä yhdeksän tunnin jälkeen.