Espressohouse
Mitenkäs nyt suu pannaan Espressohousen ystävät kun Motti teki paljastuksia Espressohousen työsuhde oloista.
Kommentit (6)
Kauhee juttu. Olen pitänyt lafkasta, vaikka tosi harvoin olen käynytkin. Useita vuosia sitten viimeksi. Mutta olen pitänyt kahviloita ketjupaikoiksi kyllä tunnelmallisena ja valikoimaa hyvänä.
Ja nyt saan lukea jostain ruskeassa vedessä paistetuista punasipuleista! Ihan rehellisesti en ajatellut, että Suomessa voi tuollaista ollakaan (hygienian puolesta).
Joo, aika karseeta luettavaa ja katsottavaa.. Tilasin kerran Woltilla kotiin tuotteita ja niissä oli merkintä, jonka ainakin itse tulkitsin niin että olivat pari päivää vanhoja. Laitoin kyselyä Woltin kautta että mitähän ne merkinnät oikein tarkoittavat että onko tuotteet vanhoja, Woltin tyyppi oli tarkistanut ravintolasta ja sieltä olivat sanoneet että numerot tarkoittaa kellonaikaa, ei päivämäärää. Vähän ihmettelin moista merkintätapaa mutta ajattelin että kaitpa nuo itse tietävät parhaiten. Nyt kun luki tuota juttua niin muistui juttu mieleen.. no, hengissä olen toistaiseksi.
Mist ton näkee ton Mot dokkarin? ei löydy Yle areenast!
Vierailija kirjoitti:
Mist ton näkee ton Mot dokkarin? ei löydy Yle areenast!
https://yle.fi/aihe/mot, siinä ainakin heti ensimmäisenä minulle tyrkyllä.
tos on vaa 00:51 mittanen pätkä
Mis on se koko docci
En ole ystävä mutta toiminta on normaalia "suomi pomo johdossa" meininkiä.