Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako lasten leikkikentällä tupakoida?

Vierailija
04.05.2015 |

Mitä sanoo laki, tiedättekö? Ai että kun pani vihaksi tänään yks TODELLA WT mamma (en edes yleensä käytä tuota nimitystä mutta nyt se oli todella kohillaan) tuli vielä WT:mmän kaverinsa ja vauvan kanssa (nukkui vaunuissa) istuskelemaan leiksalle joka oli täynnä lapsia ja poltteli siinä kaksi tupakkaa... Vauva tosiaan nukkui eli heillä ei edes ollut mitään syytä olla sielä leikkikentällä. Onko yleisillä lasten oleskelualueilla laillista tupakoida? En viitsinyt nyt mennä sanomaan mitään kun en ollut varma.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minusta sopivaa ole. Kuin ei myöskään hautausmaalla.

Vierailija
2/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tollasia laissa kielletä. Miks ei sais. Ulkona kun on. Ei tietenkään oo kauheen hyvää käytöstä kärytellä ihan lasten vieressä tai niitä päin mut tuskin niin nyt tässätapauksessa, vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei saa. Bussikatoksissakin on kielletty tupakointi niin leikkipaikka pitäisi myös olla täysin savuton.

Vierailija
4/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:28"]

No ei tollasia laissa kielletä. Miks ei sais. Ulkona kun on. Ei tietenkään oo kauheen hyvää käytöstä kärytellä ihan lasten vieressä tai niitä päin mut tuskin niin nyt tässätapauksessa, vai?

[/quote]

No kyllä ihan lasten vierssä oli. 2m kiikuista.

Vierailija
5/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:31"]No ei saa. Bussikatoksissakin on kielletty tupakointi niin leikkipaikka pitäisi myös olla täysin savuton.
[/quote]
Ei ole laissa kielletty. Suosituksia vain.

Vierailija
6/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tupakoida jos on pakko.

Mieluummin ei, koska jotkut siitä närkästyvät ja on sivistynyttä ottaa toisia huomioon.

Vierailija
7/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa polttaa, mutta älä tarjoa Pikku-Kalelle norttia.

Vierailija
8/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi ja vielä osan aikuisuuttanikin, kaikki tupakoivat kokoajan sisällä, ulkona, autossa, kotona, töissä. Hengissä olen edelleen, enkä juuri koskaan kipeä. En itse tupakoi, enkä puolusta sitä ollenkaan, kunhan nyt vaan kerron tämän.

t. Syntynyt 1966

Vierailija
9/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako leikkipuistossa antaa koiransa kakata ja pissata?

Vierailija
10/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin huomauttanut. Paskiainen. Voisinko itse suihkuttaa jotain syöpää aiheuttavaa kemikaalia hänen lapsensa hengitysilmaan? Vaikka formaldehydiä, ruisk ruisk.

Vierailija
11/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:35"]

Saa tupakoida jos on pakko. Mieluummin ei, koska jotkut siitä närkästyvät ja on sivistynyttä ottaa toisia huomioon.

[/quote]

Jos on pakko? Kerropas milloin on pakko tupakoida?

Vierailija
12/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:38"]

Saako leikkipuistossa antaa koiransa kakata ja pissata?

[/quote]

En tiedä mutta jos saa niin ehdottomasti ainakin kakat kerättävä pois. Tämän sentään meidän leiksalla kävijät ovat ymmärtäneet ja jättävät usein koiransa aitaan kiinni siihen ulkopuolelle :)

-ap

Vierailija
13/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsityksen mukaan on ihan laissa kielletty? Koulujen ja päiväkotien alueella sekä lasten leikkikentillä kiellettyä. 

Meillä päin on kyltitkin leikkikentillä, tupakointi kielletty ja joku lakipykälä siinä vielä.

Vierailija
14/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:40"]

Olisin huomauttanut. Paskiainen. Voisinko itse suihkuttaa jotain syöpää aiheuttavaa kemikaalia hänen lapsensa hengitysilmaan? Vaikka formaldehydiä, ruisk ruisk.

[/quote]

no jopa on hysteeristä menoa. Ja en itse tupakoi, enkä pidä sitä hyvänä asiana, mutta vähän nyt suhteellisuuden tajua.

Vierailija
15/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KVG: Tupakkalaki ja järjestyslaki. Koiraahan ei saa lainkaan tuoda leikkipaikoille, mutta tupakointirajoituksiin näyttäisi jääneen porsaanreikiä.

Vierailija
16/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit voinut huomauttaa että pikkulapset voivat työntää natsat suuhunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi