Miesystävä puhuu usein menneestä suhteestaan ja yhteisistä haaveista, jotka eivät koskaan täyttyneet
Minulle, uudelle naisystävälleen.. Mikä voi olla asian takana?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne haaveet sitten ovat olleet? Onko mies ollut jätetty vai jättäjä?
Jätetty, perheenperustamisesta oli haaveillut sen naisen kanssa.
Mies ei ole vielä päässyt exsästä yli. Jos erosta on vähän aikaa ja teidän suhde tuore, voi hän asiasta tietenkin päästä yli, mutta lähtökohtaisesti jos olisi sinuun rakastunut niin perhehaaveet pitäisi kyllä vähitellen siirtyä sinuun exsästä.
Aina valitetaan, että miehet ovat tunteettomia möllejä. Tämä ei selkeästikään ole.
Josko nykyinen nainen ei tekisi samaa virhettä kuin exä ja toteuttaisi miehen unelmat? Ihan villi veikkaus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kristallipalloa enkä tunne miestäsi, mutta omalta kohdaltani voisin sanoa, että lähde ennen kuin sattuu paljon. Itse olen myös jätetty ja märehdin vielä menneitä haaveita. Jos alkaisin nyt jonkin suhteen, se olisi hirveän väärin sitä ihmistä kohtaan, koska rakastan vielä exää niin paljon.
Miltä se tuntuu kun rakastaa exää edelleen paljon? Ja miten luulisit sen näkyvän uudessa suhteessasi?
Siltä, että kaikki tuntuu jotenkin väärältä ilman exää. Siltä, että arjessa tulee vastaan asioita, joista haluaisi puhua exän kanssa. En usko, että pystyisin tällä hetkellä tai pitkään aikaan seksiin uudessa suhteessa, koska se tuntuisi ihan kuin pettäisin exää.
Silloin ei varmaan kannata alkaa vielä uuteen suhteeseen, jos tuntuu tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole vielä päässyt exsästä yli. Jos erosta on vähän aikaa ja teidän suhde tuore, voi hän asiasta tietenkin päästä yli, mutta lähtökohtaisesti jos olisi sinuun rakastunut niin perhehaaveet pitäisi kyllä vähitellen siirtyä sinuun exsästä.
Tuo on aika varma tapa pilata suhde, että ikään kuin jatkaa sitä mennyttä ja kesken jäänyttä suhdetta uuden ihmisen kanssa. Edellisessä suhteessa on luotu perusta niille haaveille ja sitoutumiselle. Se sama täytyy rakentaa siinä uudessa suhteessakin, ihan sieltä alusta asti.
Ja sinunko tehtäväsi on täyttää kaikki toteutumattomat toiveet? Miehellä on ollut myös vastuu entisestä suhteestaan, jos ei ole kyennyt kertomaan mitä haluaa vaan istunut tuppisuuna telkkarin ääressä, onko sinun tehtäväsi paikata epäonnistunut suhde? Mistä tiedät ettei mies vain valuta vastuuta sinun niskaasi ja roiku suhteessa vapaamatkustajana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kristallipalloa enkä tunne miestäsi, mutta omalta kohdaltani voisin sanoa, että lähde ennen kuin sattuu paljon. Itse olen myös jätetty ja märehdin vielä menneitä haaveita. Jos alkaisin nyt jonkin suhteen, se olisi hirveän väärin sitä ihmistä kohtaan, koska rakastan vielä exää niin paljon.
Miltä se tuntuu kun rakastaa exää edelleen paljon? Ja miten luulisit sen näkyvän uudessa suhteessasi?
Siltä, että kaikki tuntuu jotenkin väärältä ilman exää. Siltä, että arjessa tulee vastaan asioita, joista haluaisi puhua exän kanssa. En usko, että pystyisin tällä hetkellä tai pitkään aikaan seksiin uudessa suhteessa, koska se tuntuisi ihan kuin pettäisin exää.
Silloin ei varmaan kannata alkaa vielä uuteen suhteeseen, jos tuntuu tuolta.
Ei kannatakaan. Vastasin vain kysymykseen, miltä tuntuu vielä rakastaa.
Mieheltä oli virhe lähteä suhteeseen kanssasi, kun on vielä niin rikki. Olet korvike.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi he erosivat? Miksi nainen jätti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusi elää nuoruuttaan eikä perustaa perhettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusi elää nuoruuttaan eikä perustaa perhettä
Onko sinulla ja miehellä nyt suunnitelmissa lähiaikoina lapsenhankinta? Kuulostaa nyt aika pahalta. Otti sinut vain täyttämään aukon rakentamassaan ”tarinassa”. Ei oikeasti rakasta sinua. Vain rooliasi, jonka avulla täytät hänen haaveensa.
Ei kuulosta hirveän innostavalta...
Riski olemassa. Jos ex siis jätti ja mies haikeilee selkeästi perään. Riskinä meinaan se jos exä näyttää vihreää valoa tulet jäämään kuin nalli kalliolle. Tämä on 100% fakta ja kokemusta on
Valitettavasti taidat olla ns laastarisuhde. Epäreilua sinua kohtaan. Ja "rakastaa" - helppo sanoa. Missä näkyy? Takertuminen uuteen kohtuun ei ole rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
*lohtuun, ei kohtuun 🤣
Tai no...
Kirjaimellisesti myös kohtuun. Mies käyttää ap:ta vain lastentekokoneena.
Sama tilanne minulla aiemmin. Mies puhui eksästä katkeraan sävyyn. He palasivat yhteen sen jälkeen, kun erosimme. Vanha suola janotti tai halusi revanssia.
Koska en ole robotti.