Ei sisältöä elämässä
Olemme pieni perhe (mies, 9-v. lapsi ja minä) ja usein läsnä on tunne ettei ole mitään hauskaa tekemistä mitä voisimme tehdä yhdessä. Elämä on hirveän yksitoikkoista ja tylsää. Ainoa hetki milloin olemme yhdessä on kun syömme lounasta kotona tai kun istumme ja katsomme telkkaria tai puhelinta. Tämä ahdistaa minua eikä tilannetta helpota yhtään kun nyt lapsi kinuaa sisarusta ja emme aio sitä hankkia kun alku tämän esikoisemme kanssa oli rankkaa. Synnytys ei ollut mitään verrattuna siihen millaista jälkikäteen oli. En saanut mieheltä tarpeeksi tukea, en myöskään siihen jäätävään uhmaan. Olin alkuvuodet lapsen kanssa kotona.
Tuntuu että aikaa junnaa paikallaan jos ehdotan jotain mitä voisimme tehdä yhdessä niin lapsi kieltäytyy eikä halua tehdä sitä. Olen yrittänyt ehdottaa kaikenlaista, mutta usein vastaus on aina ei... *huokaus*
Kommentit (9)
Sisältöä elämään kirjoitti:
Eikö mieskään innostu mistään tekemisestä? Entä ystäväsi, omat harrastuksesi jne?
Ei minulla ole ystäviä... joitakin harrastuksia kyllä on, mutta siihen se jääkin. Mies ei ole kiinnostunut oikein samoista asioista kun minä tai lapseni. Ap
Miksi se on miehesi ja miksi teillä on jopa lapsi.
Sinä voit tehdä hauskoja asioita lapsesi kanssa kahdestaankin. Mitä olet ehdottanut miehelle?
Mistä sinä olet kiinnostunut ja miksi et tee niitä?
Sama ongelma minulla teinien kanssa. miesystäväkin jätti, eikä ole mitään juttuseuraakaan. Yritän puuhailla kotona kaikenlaista, mutta tuntuu vain, että elämä on yhtä odottelua, että jotain tapahtuisi.
Jos eroaisitte niin mitä hauskaa tekisit? Lapselle ei tarvitse ehdottaa, olet itse innoissaan ja houkuttelet sen mukaan.
Itse se kiva pitää keksiä, harvoin kukaan tuo sitä ovelle.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä olet kiinnostunut ja miksi et tee niitä?
Olen kiinnostunut urheilusta ja harrastan kuntoilua (mies myös mutta eri tavalla). Lapsi ei osallistu, ellemme sitten mene kävelylle luontoon ym. mitä teemme harvemmin. Joskus askartelen lapsen kanssa mutta mies ei osallistu siihen kun ei ymmärrä siitä mitään Ap
Eikö mieskään innostu mistään tekemisestä? Entä ystäväsi, omat harrastuksesi jne?