Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia haluta tietää miltä kumppanin ex on näyttänyt , jos kumppani jatkuvasti puhuu heidän yhteisestä menneisyydestä?

Vierailija
10.01.2022 |

?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on normaalia ylipäätään tietää miltä kumppanin tuoreet exät ovat näyttäneet, ainakin omassa kaveripiirissä ollaan hyvin perillä myös entisistä suhdekoukeroista  - kertoohan sekin paljon ihmisestä millaisten ihmisten kanssa on solminut suhteen :-)

Vierailija
2/33 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi outoa jos kuulisin jatkuvasti kertomuksia henkilöstä jolle joutuisin keksimään mielikuvituksen avulla ulkonäön..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhuu exästään _jatkuvasti_? Kuulostaa moukalta tai katkeralta..

Vierailija
4/33 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kumppani puhuu jatkuvasti exästään?

Ei ole ihan viisasta. Onkohan exä vielä liikaa mielessä ja onko kaipuuta exän luo.

Vierailija
5/33 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia puhua jatkuvasti exästä - on normaalia haluta tietää miltä ex näyttää, jos se on yleinen puheenaihekin

Vierailija
6/33 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia puhua exästä, panoista, tapailuista ym. Ihan kuin olisi joku tarve todistaa olevansa haluttu.

Vierailija
7/33 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmästäkin heräisi halu saada tietää miltä se on näyttänyt, jos edelleen siitä jauhaa :#¤%!

Vierailija
8/33 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on jostain vanhoista valokuvista viimeistään selvinnyt miltä kumppaneiden entiset ovat näyttäneet. Kyllä mä vaa haluun tietää senki niinku muuteki nähä millane menneisyys miehellä ollu :D

Vierailija
9/33 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on iha normijuttu

Vierailija
10/33 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on

Vierailija
11/33 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia haluta tietää millaisen ihmisen kanssa nykyinen puoliso on jakanut elämänsä aikaisemmin, vaikkei tämä olisikaan puheissa.

Vierailija
12/33 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi normaalimpaa erota tuollaisesta suhteesta. Ei ole päässyt exän yli. Vai tuleeko siitä pakkomielteestä exän tiedän yhteinen harrastus.

Vierailija
13/33 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aiheuttaa käytöksellään juuri tuon - siirtää pakkomiellettä exään uuteen

Vierailija
14/33 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä totta. Minua on vaivannut vain yksi (exän) exä. Se, josta jauhoi jauhamasta päästyäänkin. Vähemmästäkin rupeaa miettimään itsekin sitä exää. Ja miltä se näyttää. No omalla kohdallani se ajatus oli myös, että oliko se minua parempi.

Vierailija
15/33 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä totta. Minua on vaivannut vain yksi (exän) exä. Se, josta jauhoi jauhamasta päästyäänkin. Vähemmästäkin rupeaa miettimään itsekin sitä exää. Ja miltä se näyttää. No omalla kohdallani se ajatus oli myös, että oliko se minua parempi.

Tuohan on ihan normaali reaktio. Ihminen suojelee sillä itseään satutetuksi tulemiselta.

Vierailija
16/33 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin halusin tietää millainen se täydellinen nainen on, jonka perään haikaillaan vielä uuden kumppanin seurassa. Löysin kuvan ja totesin että jokin muu kuin ulkonäkö oli selvästi ollut se juttu.

Vierailija
17/33 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti stalkataan, mutta voi myös iskeä alemmuuskompleksi ja suoranainen viha jos exä on upea. Jos ruma ei haittaa

Vierailija
18/33 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti stalkataan, mutta voi myös iskeä alemmuuskompleksi ja suoranainen viha jos exä on upea. Jos ruma ei haittaa

Joskus se voi olla helpotus että se todellisuus ei olekaan että olisi ollut huippumallin kanssa (sellaisen kuvan mustasukkainen mieli yleensä luo)

Vierailija
19/33 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni puhui seurustelumme alkuaikoina exästään vähän jopa ihannoivasti ja olin silloin välillä mustasukkainen, etenkin kun ilmeisesti nainen oli jättänyt hänet. Monesti mietin silloin, miltä tuo nainen näyttää jne, mutten ikinä oikein saanut tietää hänestä mitään kovin tarkkaa, ikää, koko nimeä tms joten onneksi en päässyt stalkkaamaan. Nyt ei ole mies varmaan vuosiin maininnut häntä sanallakaan ja tuskin häntä muistelee, joten onneksi en ehtinyt muodostaa mitään ihme stalkkailusuhdetta häneen 🙈 Opetus on, että ehkä on itselle parempi, mitä vähemmän tietää.

Vierailija
20/33 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni puhui seurustelumme alkuaikoina exästään vähän jopa ihannoivasti ja olin silloin välillä mustasukkainen, etenkin kun ilmeisesti nainen oli jättänyt hänet. Monesti mietin silloin, miltä tuo nainen näyttää jne, mutten ikinä oikein saanut tietää hänestä mitään kovin tarkkaa, ikää, koko nimeä tms joten onneksi en päässyt stalkkaamaan. Nyt ei ole mies varmaan vuosiin maininnut häntä sanallakaan ja tuskin häntä muistelee, joten onneksi en ehtinyt muodostaa mitään ihme stalkkailusuhdetta häneen 🙈 Opetus on, että ehkä on itselle parempi, mitä vähemmän tietää.

Monet stalkkailee miestensä exiä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi