Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttekö puolisonne kanssa yhdessä suihkussa?

Vierailija
04.05.2015 |

Eikö siinä ole hankala pestä? Ja tulee kylmä kun joutuu odottaman vuoroa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus.

mies

Vierailija
22/33 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 18:05"]

Miksi pariskunnat käyvät yhdessä suihkussa? En ole ikinä ymmärtänyt. Itsekin olen parisuhteessa, mutta osaan käydä suihkussa ihan yksin, mies myös.

[/quote]

Niinpä. Silloin jos saunotaan yhdessä, niin aika samaan aikaanhan sinne suihkuun ollaan jonottamassa, mikä on vähän ärsyttävää - oon ehdottanutkin että laitettais toinen suihku mutta toisaalta tarve on aika vähäinen. Mutta käyhän jotkun vessassakin yhtä aikaa... siis toinen kusee/paskoo ja toinen meikkaa/pesee hampaita, en voi tajuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin jälkeen käydään yhdessä. Muuten ei. Toki joskus voi saunomisen yhteydessä olla samaan aikaan, kun en minä ainakaan pysty kauaa saunassa olemaan, jos mies menee suihkuun ennen minua. Yleensä kyllä minä menen ensin ja mies jää vielä löylyihin.

Vierailija
24/33 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 18:05"]

Miksi pariskunnat käyvät yhdessä suihkussa? En ole ikinä ymmärtänyt. Itsekin olen parisuhteessa, mutta osaan käydä suihkussa ihan yksin, mies myös.

[/quote]

No vautsi, osaat käydä suihkussa oikein ihan yksin? Oot varmasti iso poika jo.

Vierailija
25/33 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan viimeksi käyty yhtä aikaa suihkussa ennen lasten syntymää. Vuorotellen käydään perheen kanssa saunan yhteydessä suihkussa ja muuten ihan rauhassa yksin.

Vierailija
26/33 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 18:01"]

Ei ole hankalaa, kaksi suihkua vierekkäin! Varsinkin seksi jälkeen mennään yhdessä pesulle ja saatamme jopa jatkaa touhuja pesuilla ollessa ;)

[/quote]

Miehellä varmaan aika pitkä, kun ylettää viereisestä suihkusta pökkiä.
[/quote]

Voi vitsi että hyvän murjasit...ensinnäkin sulla on ihan törkeen huono huumorintaju. Toiseksi kuka tahansa muu älysi että ei sitä pökitä sieltä toiselta suihkulta, eli olet lisäksi ääliö!!!!

Vierailija
27/33 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käydä juuri koskaan. Alkuaikoina kyllä, mutta nyt olen niin mukavuudenhaluinen, etten halua vaikka mies välillä ehdottaa. Tykkään käydä tulikuumassa suihkussa. Mies taas ei siedä niin kuumaa vettä vaan peseytyy viileämmällä, jolloin mulle tulee kylmä. Jos olisi kaksi suihkua rinnakkain, käytäisiin varmaan useammin. Toisaalta en tykkää myöskään panna suihkussa nimenomaan sen kylmyyden vuoksi, ja mies kuitenkin alkaisi ehdotella niin voisi olla, että yrittäisin vältellä yhtäaikaa suihkussa käymistä vaikka olisikin kaksi suihkua. 

Vierailija
28/33 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa nussitaan! Tottakai !

Vierailija
29/33 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yhtään mitään tehdään yhdessä? Meillä ainakin siksi, että halutaan. Osaan syödä yksin, katsoa leffaa yksin, nukkua yksin ja käydä suihkussa yksin. Vaan kun minusta ja miehestä on mukavaa tehdä näitä kaikkia yhdessäkin.

Vierailija
30/33 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai! Ehkä kerran, kaksi viikossa. Pieni ja ahdas kylppäri mutta hyvä tapa pitää läheisyyttä ja erotiikkaa yllä.

Vierailija
31/33 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin koska suihku on tosi pieni. Mutta silloin kun käydään, ollaan aika iholla ja se on oikeastaan aika mukava, pestä toinen ja vice versa.

Vierailija
32/33 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vain yksin koska häpeän kroppaani.

Vierailija
33/33 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään yhdessä melkein joka kerta ja vielä pestään toisemme :D :D Mies tykkää, kun saa levittää saippuaa mun vartalolle. Ihan hauska tapa :)

T:N25 ja M30