Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehteen otettu täältä minun kommenttini

Vierailija
10.01.2022 |

Koskien Royal-patukan makua. Olen nyt kuuluisa ja te tavikset voittekin vetää vaikka vn päähän!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
</p>

<p>Mun kommenttia on käytetty Lehdessä.[/quote kirjoitti:

Levelissä

Vierailija
22/39 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tulisi perustaa itsellesi tänne nimimerkki vaikka: Royal kommentoija. Näin alkuun lähtenyt kuuluisuutesi ei lopu heti kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kommentti täällä yhdessä ketjussa oli lainattu toiseen ketjuun. Oon ehta AV-mamma! 🤩

Vierailija
24/39 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun tulisi perustaa itsellesi tänne nimimerkki vaikka: Royal kommentoija. Näin alkuun lähtenyt kuuluisuutesi ei lopu heti kesken.

Ja kun alat käymään tutuksi voisimme kutsua sinua tuttavallisesti Raijaksi.

Vierailija
25/39 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun alat käymään tutuksi voisimme kutsua sinua tuttavallisesti Raijaksi.

Mut jos oot mies niin Yalluksi.

Vierailija
26/39 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ketju täynnä vauva-julkkiksia... ootte te nyt palstan kermaa sitten. Nih. En oo kade, totesin vaan

Vierailija
27/39 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnee paljon!

Saat varmaan vuoden journalistipalkinnon.

Vierailija
28/39 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuule kommentit ja jutut olleet siellä useamman kerran. Nyt joka päivä selaankin niiden sivut läpi, joko tehty taas uusi artikkeli, johon myös kommentoin..

Vierailija
29/39 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööri. Minun trolliketjuni otettiin uutisaiheeksi viihdeosastolle kerran :DDD

Vierailija
30/39 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi kommentti on poikinut ties kuinka monta lehtijuttua sekä pääsyn Urbaaniin sanakirjaan. Googlatkaa "maiskis slurpsis nam" jos ette usko. Se on ihan tosijuttu, oikeastaan harmittaa että se levisi niin laajalle koska siten sen sanojakin tuli hoksanneeksi, että olen kirjoittanut sen palstalle. 

Vierailija
31/39 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi IL mainostaa kilpailijan palstaa? Ylensähän nämä iltiksen kesätoimittajat on tehneet juttuja vauva-palstan ketjuista.

Vierailija
32/39 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kake Randel laulaa minusta!

Vierailija
33/39 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin kommentteja on ollut useita. Esim oudoin seksikertani oli päätynyt iltasanomiin.

Vierailija
34/39 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuulkaas, mun kuva oli lehdessä!

(joskin niin huono, että tuskin itseäni tunnistin)

Vierailija
35/39 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisia hölmöläisiä nuo toimittajat. Tänne voi kirjoittaa kuka tahansa ja mitä tahansa. Provoja vilisee tämä palsta. Taas yksi hyvä syy olla lukematta IS ja Iltalehti.

Vierailija
36/39 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkivaa journalismia vuonna 2022. 🤭 Kivasti saa artikkelin kasaan, kun katsoo mistä vauvapalstalla puhutaan ja kopipeistaa muutamia kommentteja.

Vierailija
37/39 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko myös se sinun hetu joka oli maikkarin uutisissa näkyvissä? Jos ei, pahoitteluni. Ehkä ensi kerralla.

Vierailija
38/39 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en tiennytkään että kilpailevan firman lehdellä on lupa kopsailla täältä kommentteja juttuihinsa suoraan. Ei nyt sinänsä kiinnosta tai yllätä kun kaikkihan noi sometoimittajat täällä roikkuu päivät pitkät joko hakemassa jutunaiheita tai sitten itse trollaamassa ja/tai vaatimassa ketjujen poistoa kun joku ilkeä anonyymi tuli taas arvostelleeksi toimittajien artikkeleita tai jotain. 

Välillä tuntuu että noi spämmii joitain ketjuja ihan keskenään huomaamatta että kaikki osallistujat on eri lehtien toimittajia trollaamassa. 

Vierailija
39/39 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, en tiennytkään että kilpailevan firman lehdellä on lupa kopsailla täältä kommentteja juttuihinsa suoraan. Ei nyt sinänsä kiinnosta tai yllätä kun kaikkihan noi sometoimittajat täällä roikkuu päivät pitkät joko hakemassa jutunaiheita tai sitten itse trollaamassa ja/tai vaatimassa ketjujen poistoa kun joku ilkeä anonyymi tuli taas arvostelleeksi toimittajien artikkeleita tai jotain. 

Välillä tuntuu että noi spämmii joitain ketjuja ihan keskenään huomaamatta että kaikki osallistujat on eri lehtien toimittajia trollaamassa. 

Täältä saavat ilmasia jutun aiheita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä