Iltalehteen otettu täältä minun kommenttini
Koskien Royal-patukan makua. Olen nyt kuuluisa ja te tavikset voittekin vetää vaikka vn päähän!
Kommentit (39)
Mun kommentti pääsikin naapureiden tapoja koskevaan uutiseen muutama vuosi sitten 😌
Niin, iltalehti tekee sillä rahaa ja AP ei saa yhtään mitään.
Ilmaiseksi annoit tekijänoikeudet pois.
Kerro nimesi, niin tiedetään kuka on se nero kirjoituksen takana.
Kaikkihan sen tietää, et tyhjäpäät toimittelijat käy täältä varastamassa jutunaiheita.
Disfrutas tu momento de gloria, ¿no?
Mä oonkin päässyt Kalevauvan lauluun!
Kirjoitin että "Muistuttaa minusta Marabouta". Katsokaa itse sieltä, pällit. Se olin minä!
Ap ei voi enää poistua kotoaan ilman aurinkolaseja ja hattua. Suomen ainoa paparazzi Panu Hörkkö lienee jo jossain puskassa vaanimassa, josko ap sittenkin sortuu ostamaan Royal suklaata vastaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kerro nimesi, niin tiedetään kuka on se nero kirjoituksen takana.[/quote
Jooseppi Ruutana, Näkkäläjärveltä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan sen tietää, et tyhjäpäät toimittelijat käy täältä varastamassa jutunaiheita.
Mutta niillä pitää olla korkeakoulututkinto, jotta kykenevät lukemaan ja referoimaan näitä tekstejä täällä. On muuten liian korkealentoista.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin että "Muistuttaa minusta Marabouta". Katsokaa itse sieltä, pällit. Se olin minä!
Kerro nimesi ja vaikka valokuva.
Kiitos.
On minunkin kommenttini erääseen aiheeseen liittyen julkaistu. Tosin hieman lyhennettynä. Vähän ärsyttävää.
Ap:n kommentti liittynee Royal-suklaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla elämäsi tähtihetki?
Miltä nyt tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Mä oonkin päässyt Kalevauvan lauluun!
Niin mäkin. 🙂 Tekivät kokonaisen kappaleen angstiketjustani (liittyi tilanteeseen, jossa sain elämäni rakkaudelta pakit).
Mun kommenttia on käytetty Lehdessä.
Tuolla asenteella tuo oli sinun 15-minuuttisesi.