Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olo tuntuu sitä lihavammalta mitä enemmän laihdun??

Vierailija
04.05.2015 |

Aloitin tänä vuonna urheilun ensimmäistä kertaa elämässäni ja vuoden alusta olen kiinteytynyt jo huomattavasti. En ole pitänyt kiloista kirjaa, kun aina ennemmin olen ruvennut heti mässäilemään kun puntari näyttää edes paria kiloa vähemmän. Nyt olo tuntuu jo paremmalta, kyljellään maatessa ei näy makkaroita ja tunnen läskin sijaan lihakset käsivarsissa, reisissä, selässä ja mahassa. Olen jo ihan tyytyväinen tuloksiin, mutta haluan jatkaa kunnes reidet ovat vapaat löllöstä enkä saa kiinni maha- tai sivuläskeistä.

No. Kävin juuri vaateostoksilla. joka paikasta tursusi makkaraa ja selluliittia ja löllöä! Tuntuu, että näytän jopa läskimmältä kuin ennen, miten se voi olla mahdollista kun entiset vaatteet tuntuvat löysältä päällä? En ostanut yhtään mitään ja lähdin kiukkuisena kotiin.

Miten ihmeessä voin näyttää läskimmältä kuin ennen jos käsikopelolla olen jo huomattavasti hoikempi kuin ennen? Myös vinkkejä loppuläskin poistoon saa antaa, hyi miten turhauttavaa on päästä takaisin muotoon jos kerran sitä levähtää.

Anteeksi avautumisesta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilit liian pieniä vaatteita?

Vierailija
2/9 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairastumassa johonkin syömishäiriöön, jossa kehonkuva vääristyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:29"]Kokeilit liian pieniä vaatteita?
[/quote]
Kokeilin saman tuumakoon vaatteita kuin mitä jo omistan. Farkkukokoni on 36 (mango) tai 29 (hm), ja tuon kokoiset housut olivat joko ällöttäviä makkarankuoria tai mummomallisia telttoja. HM:n myyjä tyrkkäsi koon 26 housut mukaan, ja ihme kyllä sain ne päälle ja kiinni, vaikka kauluksen yli tursusi hirveä läskivyö. Olenko vain tottunut liian löysiin vaatteisiin? HM:n XS-koko meni päälle, vaikka ei se hyvältä näyttänyt... M-koon trikoinen kynähame oli tiukin pepusta ja reisistä ja lepatti vyötäröllä.

Harmittaa, kun omilleen muutettua tuli läskistyttyä parin vuoden aikana yli 10 kiloa, ja niistä olen nyt monta vuotta yrittänyt eroon. Olisi kivaa olla vieläkin solakka teini.

-ap

Vierailija
4/9 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonkuva on outo asia! Mulla on kiloja vuoden takaiseen verrattuna noin 12 vähemmän, mutta siitä huolimatta en tunne karistaneeni kiloja lainkaan! Samat löllöt löllyvät ongelma kohdissa edelleen. Vaatteet tosin istuvat ihan eritavalla, mutta olo on edelleen... no, lihava. 167/66

Vierailija
5/9 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että johtuu vaatteiden mallista. Joskus joutuu sovittamaan tosi monta ennenkuin istuva malli löytyy Itsellä valitettavasti housut lököttää reisistä ja takapuolesta ja kinnaa mahasta. "Ihana" omppuvartalo, vaikka normaalipainoinen olenkin...

Vierailija
6/9 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkasi on nyt löysempi, joten ne läskit näyttävät roikkuvan ja pursuilevan ihan eri tavalla kuin ennen, jolloin olit makkaramaisen pinkeä ja kiinteä läski. 

Vierailija
7/9 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne läskirullat tuntuu löysemmiltä kun sisältä hävinnyt tavaraa?

Vierailija
8/9 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olen laihduttanut hitaassa tahdissa ylimääräiset 5 kg painaen vähiten mitä reilusti kahteen vuoteen olen painanut ja olo tuntuu silti läskimmältä kun koskaan. Kaipa se on vaan ihmisen eloa, ettei koskaan ole tyytyväinen.

Vierailija
9/9 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:37"]Kehonkuva on outo asia! Mulla on kiloja vuoden takaiseen verrattuna noin 12 vähemmän, mutta siitä huolimatta en tunne karistaneeni kiloja lainkaan! Samat löllöt löllyvät ongelma kohdissa edelleen. Vaatteet tosin istuvat ihan eritavalla, mutta olo on edelleen... no, lihava. 167/66
[/quote]
Todellakin! Omakaan oloni ei tunnu mitenkään erilaiselta kuin lihavimmillani (163/63) tai laihimmillani (52 kg). Huomasin tuonkin muutoksen vasta siitä että jotkut housut muuttuivat inhottaviksi pitää, eli liian pieniksi. Ja siitä kun ulkomaalainen kämppäkaveri nauroi poikaystävälleni, että nyt olen kunnon emäntä siihen verrattuna mitä olin kun muutin soluuni silloin joskus. Nyt jo huomaan, että entiset trikoopaidat lepattavat päällä, muistan ensimmäisellä jumppatunnilla katsoneeni miten paidan läpi piirtyi selkeä vararengas mahan ympärille.

Inhottavaa kun tuntuu että viimeisenä huomaa muutoksen itse. Sovituskoppien peileissäkin näin vain hehtaariahterin ja pölkkyreidet.

-ap