Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä syödä turkkilaisen jogurtin sijaan?

Vierailija
10.01.2022 |

Maitotuotteet ei taida enää oikein sopia mulle, joten olen alkanut miettiä niille vaihtoehtoja. Mutta millä voisi korvata aamupalajogurtin? Niistä soija- ja kaurajutuista en tykkää, joten niitä ei tarvitse nyt ehdotella. Onko mitään muita vaihtoehtoja?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chiavanukas? Kaurapuuro? Puuro jostain muusta viljasta? Tuorepuuro? Smoothiekulho?

Tulkitsin siis niin, että kaipaat jotain "lusikoitavaa" aamupalaksi.

Lusikoitavaa kyllä. Puurot (viljat) on poissa laskuista. Chiavanukasta olen kokeillut kookosmaitoon, mutta se kookosmaidon maku tökkii. Veteen tehtynä taas maistuu ihan sammakonkudulta.

Minä sekoitan chiasiemenet maitoon ja tummaan kaakaojauhoon! Lisäksi vielä jotain makeutusta esim hunajaa, niin hyvää! Ja käsittääkseni ihan terveellistäkin

Vierailija
22/24 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chiavanukas? Kaurapuuro? Puuro jostain muusta viljasta? Tuorepuuro? Smoothiekulho?

Lusikoitavaa kyllä. Puurot (viljat) on poissa laskuista. Chiavanukasta olen kokeillut kookosmaitoon, mutta se kookosmaidon maku tökkii. Veteen tehtynä taas maistuu ihan sammakonkudulta.

Entäs kaura-, riisi- tai mantelimaitoon tehtynä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs kaura-, riisi- tai mantelimaitoon tehtynä?

Mantelimaitoa voisi tosiaan kokeilla, kiitos.

Vierailija
24/24 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee tuosta rasvajukurtista maha todella kovalle. Viili sopii paremmin. Eli maustamaton 1,5rasva% viili.