Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pettynyt, jos PS pääsee hallitukseen?

Vierailija
04.05.2015 |

Vai onko Sipilällä muutakaan mahdollisuutta? Jatkojytky tuli kuitenkin.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ehdottomasti roskaväki veke, me saatiin sentään kolme kertaa enemmän kansanedustajia, kun jotkut kepulit. Böndellä jotkut raksajätkät tekee duunia pimeenä. Kaikki noi pitää pistää veke.

Vierailija
2/64 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää te mammat sekaantuko politiikkaan. Missään en ole tavannut niin epäisänmaallista ja pää omassa perseessään kulkevaa porukkaa kuin täällä. Ette ilmeisesti ole seuranneet lainkaan miten meitä on johdettu alkaen Vanhasen hallituksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 23:12"]

Siis ehdottomasti roskaväki veke, me saatiin sentään kolme kertaa enemmän kansanedustajia, kun jotkut kepulit. Böndellä jotkut raksajätkät tekee duunia pimeenä. Kaikki noi pitää pistää veke.

[/quote]

Nyt jytkytetään kaikki stadin paska-aines böndelle. Me voitimme nää vaalit ja böndet saavat haistaa pitkän paskan. Nyt jytkytetään, nyt jytkytetään. Nyt jytkytetään kaikki stadin paska-aines böndelle.

Vierailija
4/64 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:48"]Äänestin persuja ja toivon heidän pääsevän hallitukseen. Riski on kuitenkin suuri että ryhmämme hajoaa kesken kauden, joten tarvitsemme laajapohjaisen hallituksen. Soini voisi jo nyt potkia pois pari pahinta rasistia, jotta nähtäisiin se todellinen tilanne. Maahanmuuttokysymys ei ole kovin tärkeä puolueellemme, se kai tuli jo vaalikampanjan aikana selväksi. Soini ei siitä paljoa puhunut mielestäni. Kolmekymmentä tuhatta maahanmuuttajaa vuodessa lienee kohtuullinen määrä? Toivottavasti toiveisiimme hajasijoittaa Helsinginseudun työttömiä maahanmuuttajia muualle Suomeen suostuttaisiin. Se oli kuitenkin meille persuja äänestäneille tärkeä kysymys. Luulisi sopivan myös kepulle, elinvoimainen maaseutu on käsittääkseni myös heille tärkeää.
[/quote] Hirveää paskaa suollat. Me olemme PS etkä sinä. Mamut lisääntyvät kuin kanit ja siirtävät työtävieroksuvan loisimisen lapsilleen. Ulkomaalaisten määrä räjähtää eksponentiaaliseen kasvuun samalla, kun rahat loppuu. Maahanmuutto on erittäin tärkeä aihe. Kantaporukallekaan ei ole töitä. Suututtaa, että Suomen pitää kurjistua, kunnes on liian myöhäistä sulkea rajat roskasakilta. Kuka ajaa meidän etua jos emme me itse. Ei kukaan.

Vierailija
5/64 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt. Jos PS ei ole mukana uudessa hallituksessa, sen kannatus kääntyy jyrkkään laskuun, ja sitä toivon.

Vierailija
6/64 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettynyt. Jos PS on mukana uudessa hallituksessa, sen kannatus kääntyy jyrkkään laskuun, ja sitä toivon.

Vierailija
7/64 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata persuja enkä jaa niiden arvoja, mutta mun mielestä niiden pitäisi todella joutua nyt hallitusvastuuseen.

Vierailija
8/64 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS ei halua hallitukseen.

Vierailija
9/64 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ne hallitukseen edes halua, helpompi räksyttää sivussa.
Eiköhän kohta tule se tuttu uutinen jossa Soini ilmoittaa että syystä X emne voi olla hallituksessa kun se sotii arvojamme Y ja Z vastaan, ja kansan syvät rivit saavat taas neljä vuotta osoitella sormella niitä jotka oikeasti edes yrittävät edistää asioita.

Vierailija
10/64 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettynyt, on jo tuota ikää sen verran että muistan miten SMP:n kävi kun joutuivat hallitusvastuuseen. Oman puolueeni (SDP) toivon menevän oppositioon.

Vierailija
11/64 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:36"]

Vai onko Sipilällä muutakaan mahdollisuutta? Jatkojytky tuli kuitenkin.

[/quote]

Eli vaalitappio on = jatkojytky?

Toivotaan silti, että persut mahtuu hallitukseen. Neuvottelijoilta vaaditaan nyt malttia.

Vierailija
12/64 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:44"]

PS ei halua hallitukseen.

[/quote]

Se voi olla, että maahanmuuttopolitiikka tulee olemaan niin iso kynnyskysymys missä PS ei taivu eikä Sipiläkään :D Mitäs Hakkarainen sitten mantraa, jos itse on lyömässä maahanmuuttajille passeihin leimoja "sisään vaan"

Vierailija
13/64 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppositiopaikkaahan Soini petaili jo viimeisen viikon ennen vaaleja kun joka tentissä vastasi hallituskysymykseen kyllä JOS sitä tai tätä.

Vierailija
14/64 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ennustuksen: Jos Persut ovat hallituksessa, täällä alkaa vastustajien kauhea rääkyminen siitä kuinka Soini meni ja myi periaatteensa (=teki liikaa kompromiseeja) vain jotta pääsisi Audin takapenkille. Jos persut eivät mene hallitukseen, täällä alkaa vastustajien kauhea rääkyminen siitä kuinka persut eivät ole valmiita kompromisseihin ja vastuunkantoon. Sanokaa minun sanoneen.

Vierailija
15/64 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei Soinin periaatteet ja niiden myyminen kiinnosta pätkääkään mutta vastuunkantoa voi mielestäni puolueenjohtajalta vaatia ainaisen pakoilun ja räksätyksen sijaan.

Vierailija
16/64 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata persuja, mutta mielestäni heidän on velvollisuus osallistua hallitustyöskentelyyn. He ovat saaneet räksyttää jo niin monta kautta oppositiosta, että on enemmän kuin oikeus ja kohtuus vaatia heitä kantamaan vastuuta. Ehkä sitten näkevät, että puskista on helppo huudella, mutta tositilanne on ihan toisenlainen. Muutama vanha kansanedustajahan on vielä sieltä ajalta, kun silloinen smp oli hallituksessa.

Vierailija
17/64 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:01"]

Teen ennustuksen: Jos Persut ovat hallituksessa, täällä alkaa vastustajien kauhea rääkyminen siitä kuinka Soini meni ja myi periaatteensa (=teki liikaa kompromiseeja) vain jotta pääsisi Audin takapenkille. Jos persut eivät mene hallitukseen, täällä alkaa vastustajien kauhea rääkyminen siitä kuinka persut eivät ole valmiita kompromisseihin ja vastuunkantoon. Sanokaa minun sanoneen.

[/quote]

Ja tämä eroaa miten siitä, että perussuomalaiset tekevät ihan samoin jos Kokoomus tai SDP menee hallitukseen.

Vierailija
18/64 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:01"]

[/quote] JUURI NÄIN SE MENEE! Olet täydellisen oikeassa. Teki Soini miten vain niin kumpikaan ei tule olemaan AV-mammojen mielestä hyvä.   Itse toivon että menevät hallitukseen ja että Sipiläkin tekee joitain myönnytyksiä eikä toimi kuin diktaattori. Jos Sipilä kuitenkin jatkaa linjalla Katainen/Stubb niin entistä syvemmälle suohon painutaan ja ssitten  meitä ei pelasta mikään muu kuin se että hallitus hajoaa.

Vierailija
19/64 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki Sipilällä on muita vaihtoehtoja, luulen että persut tulevat olemaan hallituksessa. Rasisti-siivelle pistetään kuitenkin tarkka kontrolli, ei natsitervehdyksiä hallituksen kokouksissa yms

Vierailija
20/64 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mites se hallituksen hajoaminen Suomen pelastaa?
Anna mun kaikki kestää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi