Mitä mies hakee tällä käytöksellä?
Olen tapaillut hetken yhtä miestä. Meillä synkkaa hyvin, on hauskaa yhdessä ja seksi on kivaa. Suhde on jotain tapailun ja seurustelun väliltä mun mielestä.
Ollaan kutsuttu toisiamme jollain lässyillä hellittelynimilläkin ja molemmat puhunut toisistaan kavereille ja perheelle jne, mutta mua askarruttaa muutama seikka miehen käytöksessä.
Se esim kyselee välillä että mitä ihmettä mä nään siinä ja että onko mulla jotain muita miehiä tms. Sitten yks päivä avas Tinderin ja sano mulle että "Nyt etsitään mulle täältä nainen, kato mulla on näin paljon matcheja." Sitten selaili niitä siinä ja kehui ja laittoi like joillekkin. Sitten jostain täysin eri tyyppisistä kun minä sanoi että tän tyyppiset naiset on kyllä parhaita. Totes myös, että naisille pitää olla vähän kusipää tai muuten ne vaan kaikkoo. Sanoin että mulle ei todellakaan tarvii olla, ei hirveesti kiinnosta mitkään kusipäät.
Mitä tästä pitäis ajatella ja mitä tää mies nyt oikein meinaa? En jotenki hiffaa mitä se hakee tolla käytöksellä.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:06"]
Kuulostaa todella lapselliselta tyypiltä..aivan pikkkuvauvalta.
Kuulostaa siltä kuin tyyppi olisi todella epävarma sinun tunteistasi ja nyt yritti tehdä sinua mustasukkaiseksi jollain tinder-sekoilulla. Itse olisin sanonut heti siihen paikkaan että kuule jos vielä kerran avaat sen tinderin niin minulle ei tarvitse enää soitella.
[/quote]
Korjaan vielä, että sanoisin omaan tyyliini kohteliaasti näin: " tuota, minä en oikein halua tapailla miestä joka tapailee muita samaan aikaan ja selailee tinderiä, niin että tapaillaanko me toisiamme vai jatketaanko eteenpäin? "
"Se esim kyselee välillä että mitä ihmettä mä nään siinä"
Tuo tarkoittaa sitä, että hän pönkittää itsetuntoaan ajattelemalla saaneensa kuuman naisen pauloihinsa, vaikka on sellainen kusipää. Ei sitä, että pitäisi itseään huonompitasoisena. Ei pidä itseään seurustelumateriaalina, joten ihmettelee, miksi olet hänen kimpussaan, koska ei aio ruveta parisuhteeseen.
Huono itsetunto, voi olla lievää oirehdintaa tai todella vakavakin vaurio kyseessä joka on vinouttanut koko persoonaa. Jos et halua terapeuriksi, juokse.
Onpas ristiriitaista. Ehkäpä kysyn siltä ihan ite mikä tässä on meininki jos se meinaa tota touhua jatkaa ja teen sitten päätöksiä sen mukaan. Vittu kun miehet on niin hankalia!
AP
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:50"]
Jostain syystä ei luota siihen, että pidät oikeasti siitä. Luulee, että sulla on taustalla joku suuri rakkaus (jota et vain vielä ole saanut syystä tai toisesta) tms. Odottaa menettävänsä sut pian.
[/quote]
Noin ajatteleva mies ei ala puhua muista naisista vaan ehdottaa naiselle, jota kohtaan on tunteita, vakiintunutta suhdetta ja että muita ei tapailla. Tuo mies tekee aivan päinvastoin.
[/quote]
Väärin
Naiset toimii noin
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:59"]
Jostain syystä ei luota siihen, että pidät oikeasti siitä. Luulee, että sulla on taustalla joku suuri rakkaus (jota et vain vielä ole saanut syystä tai toisesta) tms. Odottaa menettävänsä sut pian.
[/quote]
Noin ajatteleva mies ei ala puhua muista naisista vaan ehdottaa naiselle, jota kohtaan on tunteita, vakiintunutta suhdetta ja että muita ei tapailla. Tuo mies tekee aivan päinvastoin.
[/quote]
Väärin
Naiset toimii noin
[/quote]
Miten miehet toimivat? Ja oma mieheni onkin ilmeisesti nainen.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:59"]
[/quote]
[/quote]
Väärin
Naiset toimii noin
[/quote]
Miten miehet toimivat? Ja oma mieheni onkin ilmeisesti nainen.
[/quote]
Miehesi ei kuulu asiaan lainkaan, koska käsittelet asiaa kanan aivoilla.
Turha sun on täältä vastausta etsiä. Kysy hältä suoraan haluaako hän jonkun toisen naisen elämänkumppanikseen. Ja jos ei niin miksi kattelee- ja etsii muita naisia jos kerran haluaa elää sun kanssa.
Teidän täytyy puhua suoraan ja avoimesti.
"Sanoin että mulle ei todellakaan tarvii olla, ei hirveesti kiinnosta mitkään kusipäät."
Näyttää että kiinnostaa hyvinkin paljon, kun et ole jo matkalla Timbuktuun. Epäilen provoksi.
Kuulostaa todella lapselliselta tyypiltä..aivan pikkkuvauvalta.
Kuulostaa siltä kuin tyyppi olisi todella epävarma sinun tunteistasi ja nyt yritti tehdä sinua mustasukkaiseksi jollain tinder-sekoilulla. Itse olisin sanonut heti siihen paikkaan että kuule jos vielä kerran avaat sen tinderin niin minulle ei tarvitse enää soitella.