RIpset rutussa! >:( Nyt vinkkejä kehiin, tähtisilmät!
Eikö kenelläkään muulla oo samaa ongelmaa? Mulla on pitkät mutta ohuet ripset, jotka mennä venkoilee minne sattuu. Oon koittanut ripsikammalla oikoa ja taivuttajalla taivuttaa, ja paksuutta oon koittanut saada lisää ripsiseerumilla (hukkaan meni nekin rahat) - mutta aina noi räpsyttimet vaan mutkittelee eri suuntiin. Tyhmän näköistä.
Kellään heittää vinkkiä?
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:14"]
Sama ongelma lähinnä feikkiripsien kanssa.
[/quote]
No feikkiripset ees lähtee irti joskus. Mulla nää omat pysyvät on yhtä pitkät kuin joillakin feikit, mutta mullapas on ohuemmat. Jee. Et oo millään konstilla saanut omiasi sojottamaan samaan suuntaan..?
Sama juttu. Sit kun laittaa ripsaria, on kuin ois hämähäkki hypännyt silmiin. Kesto värjäys autto, mut ei tuuhenna toki.
Myötäeläjiä siis löytyy. Mut mitäänkö ei oo tehtävissä?
- t. hämähäkkisilmä-ap
Up ja apua: mulla on kohta treffit kiinnostavan miehen kanssa. Vaikeaa tuijottaa toista rakastuneesti silmiin kun näkee vain takkuja.
-ap
Kokeile ripsipermanenttia/kestotaivutusta ja kestomaskaraa. Itsellä toimi hyvin ja ripset olivat siistit ja huolitellut.
Aamulla kastelet ripset yön jäljiltä, kampaat, annat kuivua ja taivutat lämmitetyllä taivuttajalla. Vedenkestävää ripsaria päälle ja taivutus sekä muoto muutenkin pysyvät.
Sama ongelma lähinnä feikkiripsien kanssa.