Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rentoutumisharjoituksia lapsille

Vierailija
04.05.2015 |

Mistä voisin löytää erilaisia rentoutumisharjoituksia lapsille? Olisiko teillä hyviä vinkkejä tai tiedättekö joitain rentoutumisharjoituksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos on isompi lapsi ryhmä? minkalaisia rentoutumisharjoituksia heille voisi piettää?

Vierailija
2/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Näistä on paljon apua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan vaan piirrelly sormella kuvia lapsen selkään ja laulanu. Oma äitini hieroi jalkojani ja jslkapohjiani kevyesti kun olin levoton. Ja lauloi.
Oiskohan kirjastossa jotain cd-levyjä mitä vois kuunnella, aikuisille ainakin on.
Äänikirjat? Kirjastosta...

Vierailija
4/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:26"]Oon ihan vaan piirrelly sormella kuvia lapsen selkään ja laulanu. Oma äitini hieroi jalkojani ja jslkapohjiani kevyesti kun olin levoton. Ja lauloi.
Oiskohan kirjastossa jotain cd-levyjä mitä vois kuunnella, aikuisille ainakin on.
Äänikirjat? Kirjastosta...
[/quote]
Jotain rentoutus cd levyjä siis piti kirjoittaa

Vierailija
5/8 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki? Venyttely-harjoitukset?

Vierailija
6/8 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon, kun kävin ala-astetta, meillä oli joskus liikkatunnin jälkeen sellaista rentoutusta, että mentiin lattialle makaamaan mahalleen ja opettaja sammutti valot ja pari vapaaehtoista tai opettaja itse pyöritteli pehmeähköä palloa raajojen ja selän päällä. 

Taustallehan voi sitten laittaa vielä jotain rauhallista musiikkia soimaan.

Vierailija
7/8 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.adlibris.com/fi/kirja/satuhieronta-9789510409213?gclid=CIf0rbLGp8UCFSvncgod3SkApw

Satuhieronta! Ylivilkas lapsi on aivan rakastunut ja pyytää joka ilta satuhieronnan.

Noilla on muistaakseni omatkin nettisivut, varmaan löytyy kun googlettaa.. Päiväkodissa käyttävät tätä ja siitä tuli minulle tutuksi.

Vierailija
8/8 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvarentoutukset ovat hyviä. Eli lapset makoilevat ja aikuinen kertoo lyhyen tarinan jostakin mielikuvamatkasta, jota lapset kuuntelevat ja johon eläytyvät. Tarinassa on tärkeä olla positiivinen fiilis koko ajan ja sisältää lapsen tasoisia mielikuvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi