Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidlin urheiluvaatteet, millainen laatu?

Vierailija
04.05.2015 |

Lähinnä siis paidat, urheilurintsit ja jalkineet kiinnostaa.

Kannattaako ostaa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:28"]

Saksalaiset eivät paskaa osta saati tee!

[/quote]

Tota... Mites noi Ooppelit?

Vierailija
2/21 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:28"]

[/quote]

Tota... Mites noi Ooppelit?

[/quote] 

Jotkut tykkää jopa ooppeleista 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassahan noi vaatteet ja kodinkoneet tosiaan valmistetaankin :) Kiinasta ei siellä ole kuultu puhuttavankaan.

Vierailija
4/21 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä laatu. Hintaansa nähden ylivertaisia.

Vierailija
5/21 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkineet on kyllä huonoja mun mielestä, ei paljoa ole kestäneet ja mun jalkaan jotenkin oudon tuntuiset mutta kevyet ovat mikä onkin tällä kokemuksella ainut hyvä puoli. Juoksuhousut sekä urheilutrikoot mukavat ja hengittävät (toki näissäkin on parit hudit tullut) ja urheilurintsikat on ollut jopa todella hyvät päällä eikä hiosta liikaa.  Muusta en tiedä.

Vierailija
6/21 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on hyvä, että kun Lidlistä saat samalla rahalla useita kappaleita tuotetta, kestää ne sitten pitempään, kuin jos käytät ja peset yhtä paitaa päivästä toiseen. Siis tarkoitan että jos ostat pinon paitoja, on sulla paitoja moneksi vuodeksi. Jos ostat yhden merkkipaidan, ostat uuden viimeistään syksyllä.

Vierailija
7/21 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko mulla asennevamma vai mikä, mutta mun mielestä Lidlin kengät näyttääkin niin huonoilta ja halvoilta ettei tee edes mieli sovittaa.

Urheilurintsikat on ollu hyvät ja jumppacaprit ihan ok, kuitenkin ohuempaa ja löprympää kangasta kuin Davidin vastaavat. En tiedä näkyykö läpi jumpassa pyllistellessä. Juoksuhousut ostin Lidlistä kun olen vasta aloittanut juoksemisen ja noiden hinta ei ainakaan harrastamista estä. Siinä mielessä loistava juttu!

Vierailija
8/21 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:12"]

Saksassahan noi vaatteet ja kodinkoneet tosiaan valmistetaankin :) Kiinasta ei siellä ole kuultu puhuttavankaan.

[/quote]Kyllä saksalaiset Kiinassa teettävät, mutta eivät kelpuuta  tuotteita, jotka ovat paskaa. Itse käyn ystävän luona Saksassa ja ostan tosi edullisia ja hyviä vaatteita. Itse en löytäisi hyviä kauppoja.

Vierailija
9/21 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä laatu niissä on

Vierailija
10/21 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok ja hintaansa nähden jopa erittäinkin ok. Urheilurintseistä tosin en mitään tiedä, koska olen mies, mutta miesten tekstiilejä on tullut jonkun verran osteltua ja ihan toimiviksi todettua. 

Vierailija
11/21 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tykännyt! Kengistä en tiedä mutta juoksupaitoja on monta, ja parit trikoot. Juoksusukat ovat lempparini. Suosittelen, oikein hyvä hinta-laatu suhde.

Vierailija
12/21 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa hyviä, mutta välillä tullut vastaan pettymyksiä. Kaikki Lidlistä ostamani urheilutakit on ollut tosi hiostavia, ja vaikka suurin osa urheilusukista on ollut oikein mainioita, muutama pari kesti käyttöä luvattoman heikosti.

Vierailija
13/21 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot ja juoksuhousut 10+ 

Vierailija
14/21 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintsikat ok, paidat ok mutta kummallisen mallisia, eivät sovi pitkäselkäiselle, ellet ota isompaa kokoa, jolloin on taas leveä. Viimeksi ostamani juokspaita on materiaaliltaan ok, mutta siinä on painava huppu, joka tuulella on jatkuvasti tiellä. 

Trikoot ovat huonoja, siitä ei pääse mihinkään. Menettelevät toki, mutta materiaali ei pääse lähellekään Niken tai Craftin versiota, on hiostavaa ja paksua. Vyötärö ei istu kunnolla yksissäkään. Harmi, menettelevät kyllä lyhyissä kotijumpissa, juoksussa eivät. 

Vierailija
15/21 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat, sellaset pirteät oranssit ja takki, molemmat 10. Parempia rintsikoita ei oikeestaan vielä ole ollutkaan.

Vierailija
16/21 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat, topit, housut ok, kengät jos ei hanki niitä juoksemiseen. Takit on olleet kaikki vähän hiostavia tai tönkköjä minunkin mielestä.

Vierailija
17/21 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, mun mielestä ovat aivan standardia kuin muutkin merkit. En ole huomannut leikkauksissa mitään vikaa. Ehkä ne on suunniteltuja juuri mun tyyppiselle vartalolle:) 

Vierailija
18/21 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilutopit, -paidat, -liivit ja juoksuhousut kaikki OK ja erittäinkin hyviä, yhteen takkiin en ollut tyytyväinen, kun avaimet hiersivät taskun rikki viikossa :(

Tuolla hinnalla esim. salille ei kannata paljon muita harkita, vaan ostaa riittävä määrä ja on sitten aina puhdasta ottaa päälle.

Vierailija
19/21 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:18"]

Suurin osa hyviä, mutta välillä tullut vastaan pettymyksiä. Kaikki Lidlistä ostamani urheilutakit on ollut tosi hiostavia, ja vaikka suurin osa urheilusukista on ollut oikein mainioita, muutama pari kesti käyttöä luvattoman heikosti.

[/quote]

Totta tuokin, mutta toisaalta jos vertaa saman hintaluokan halvimpiin urheiluliikkeiden "kiinantekstiileihin", niin ei se laatu niissä ole edes Lidlin tekstiilien luokkaa.

Itse olen tähän asti käyttänyt lenkkareina ainoastaan Adidasta ja Asicsia, viimeiset 15 vuotta pelkkää Asicsia ja viime vuonna ostin ihan piruuttani testimielessä Lidlin lenkkarit ja olen ollut todella positiivisesti yllättynyt niiden laatuun. Vaikka hinta on vain murto-osan Asicseista, niin ihan passelit lenkkikengät ovat kyllä. Todennäköisesti ovat seuraavatkin lenkkarit made in Lidl.

Vierailija
20/21 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on todella hyviä ja hintaansa nähden käsittämättömän hyviä. En mistään muualta ostakaan. Jos nyt jotkin juoksutrikoot saa vitosella ja samasta tuotteesta muualla maksaisi seitsemän kymppiä, niin eipä mulla merkkaa merkki sillai. 

Mulla on kestänyt KAUEMMIN nää Lidlin jutut, esim. sellainen matkalaukkusetti. Oli puoli-ilmainen ja kymmeniä kertoja reissussa niin iso matkis kuin lentolaukku. Kerran sain lahjaksi Samsoniten (vai mikä kallis merkki se nyt on), niin mekanismit räjähtivät muutaman kerran jälkeen ja vetoketjukin tökki ym. 

Suosittelen. Lidlissä asiointi nyt ei ole mitään luxusta, se tietysti on todettava.