Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oululaiset! Lapsiystävällisiä kahviloita ja ravintoloita Oulun keskustassa?

19.09.2006 |

Olen menossa lähiaikoina Ouluun shoppailemaan 55 kk ikäisen vauvan kanssa. Jos sitä nyt voi shoppailuksi sanoa ;). Tunnen keskustaa jonkin verran, mut mitkä olis lapsiystävällisimpiä " taukopaikkoja" elikkä kahviloita ja ravintoloita? Lähinnä ajattelin sellaisia, missä on hyvät tilat liikkua vaunujen kansa + kunnolliset vauvanhoitotilat? Kiitos vinkeistä jo etukäteen!

neeya =)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/5 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy Stockmannin toisesta kerroksesta. (Siis ainoa, jonka itse olen löytänyt :)) Neljännessä kerroksessa on Vintti-kahvila, jossa monet äidit tuntuvat vauvojensa kanssa käyvän. Itse olen syönyt ravintola Pannussa, Stockan kellaritiloissa, siellä se onnistui rattaidenkin kanssa ihan hyvin, kun emme olleet ruuhka-aikana liikeellä.

Josko näistä olisi jotain apua?

Kevis ja Vinski 4 kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..oulussa siis henkkamaukalla saa ainakin vauvaa hoidella rauhallisessa tilassa. Yläkerran kassalta avaavat oven. Todellakin stoccan yläkerrassa tissitellään usein:)

Mukavaa oulupäivää!

Vierailija
4/5 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkkamaukan hoitohuone " out of order" eli tällä hetkellä epäkunnossa.

Mutta paras on ehdottomasti stokkan tokakerroksen hoitohuone vaipanvaihtoon ja sitten neljänteen kerrokseen syömään.

Vierailija
5/5 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitopaikkana tosiaan Stocka, tosin siellä on joskus vähän ruuhkaa kun ei kaupungista tunnu löytyvän toista kunnollista vaipanvaihtopaikkaa. Vinttiä mieluummin suuntaan itse kahville Richard´s Coffeeseen, jonne myös mahtuu hyvin vaunujen kanssa, kun vaan löytää ensin oikeaan hissiin... Kysymällä siitäkin selviää :)

-Aranja ja poikanen 5,5kk-