Minkälaisen "elämyslahjan" antaisit miehellesi lahjaksi?
Mun on pitänyt pitkään ostaa miehelle lahjaksi tämmöinen elämyslahjakortti, musta noi kuulostaa niiiiin paljon kivemmilta kuin pelkkä materia. On vaan aina jäänyt, kun on tullut eteen tyyliin "ai vitsit sehän tarvis uuden parranajokoneen ja tossa ois nyt tarjouksessa". Tahtoisin kuulla nyt vinkkejä, minkä tyylinen olisi kiva? Miehen synttärit ovat ensi kuussa, mutta meillä on yhteinen lomaviikko heinäkuussa ja sillon olisi kiva käyttää lahjakortti. Mutta ostaako jotain yhteistä? Romanttista? Kylpylää? Jotain äksöniä? Jos miehenne on vieressä niin kysykää niiltä mistä ne pitäisi :D
Tältä sivulta olen selannut:
http://www.elamyslahjat.fi/ mutta voi linkittää muitakin sivuja jos niitä on!
Kommentit (34)
Kuumailmapallolennon.
Joskus vielä sen sille ostan.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:52"]
Kuumailmapallolennon.
Joskus vielä sen sille ostan.
[/quote]
Yhyy mäkin haluan.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:25"]
No mä varasin kerran miehelleni yksityisen ratsastustunnin. Ei ollut koskaan ollut hevosen selässä. Tykkäsi kovasti ja sitä oli kiva koko perheenä katsoa. Saatiin uljaita valokuvia : )
[/quote]
Voin luvata jos minulle tuollainen "elämys" järjestettäisiin perheen toimesta ja vielä valokuvattaisiin, se olisi viimeinen päivä yhdessä. Menisi talo puoliksi.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 07:11"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:30"] http://www.elamyslahjat.fi/lahjat/speedweekend-koeajo Rupesin tätä katsomaan, mies olisi muuten ihan perhanan innoissaan tästä, ja mustakin olisi kiva kokeilla. Mutta tarvitseekohan tuohon ajokorttia? Itselläni ei nimittäin ole. Ulkomailla ajeltiin radalla samantyylisellä ajoneuvolla, eikä tarvinnut. Mutta nyt kun ollaan Suomessa... ap [/quote] Kellään kokemusta? [/quote]Se lahja on miehellesi, ei sinulle. Joten et tarvitse ajokorttia.
[/quote]
Niin, siksi kysynkin, että ostaako yhdelle vai kahdelle. Uskoisin miehen haluavan minut tuohon mukaan.
ap
Ota suihin mieheltäsi ! Elämys jota hän ei unohda
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:30"]
http://www.elamyslahjat.fi/lahjat/speedweekend-koeajo
Rupesin tätä katsomaan, mies olisi muuten ihan perhanan innoissaan tästä, ja mustakin olisi kiva kokeilla. Mutta tarvitseekohan tuohon ajokorttia? Itselläni ei nimittäin ole. Ulkomailla ajeltiin radalla samantyylisellä ajoneuvolla, eikä tarvinnut. Mutta nyt kun ollaan Suomessa...
ap
[/quote]
Kellään kokemusta?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:30"]
Ota suihin mieheltäsi ! Elämys jota hän ei unohda
[/quote]
Otan aina kun mies haluaa. Todella tylsä lahja.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:30"]
http://www.elamyslahjat.fi/lahjat/speedweekend-koeajo
Rupesin tätä katsomaan, mies olisi muuten ihan perhanan innoissaan tästä, ja mustakin olisi kiva kokeilla. Mutta tarvitseekohan tuohon ajokorttia? Itselläni ei nimittäin ole. Ulkomailla ajeltiin radalla samantyylisellä ajoneuvolla, eikä tarvinnut. Mutta nyt kun ollaan Suomessa...
ap
[/quote]
Kellään kokemusta?
[/quote]Se lahja on miehellesi, ei sinulle. Joten et tarvitse ajokorttia.
Se karting on todella raskasta,10 minuutissa ehtii kyllä tehdä töitä! Ja ainahan voi ottaa toisen kierroksen jos ehdottomasti haluaa.
Hankkisin laskuvarjohypyn, koska mieheni on unelmoinut siitä jo pitkän aikaa ja on muutenkin tuollainen adrenaliininarkkari :D
Helpottaa etsintää, jos tietää millaisten elämysten perään mies on. Tykkääkö retkeillä, urheilla, kokata? Kiinnostaako historia, hemmottelu, jännitys, matkailu tai vaikka taide? Onko miehelläsi harrastuksia joihin voisi saada syvyyttä elämyslahjalla?
Mun mies ei vauhtilajeista perusta, joten elämys olisi ravintola, teatteri tai konsertti.
Ajateltiin meidän isälle hommata sellainen kuumailmapallolento, mutta kuultiin eräältä tutulta että oli ollut todella vaikea sovitella aikataukluja niin että olisi päässyt lennole. Ja yksi lento minne olisi päässyt, peruttiin sään takia. Lopulta lahja jäi käyttämättä :/
Isällä tosiaan on jo ihan kaikkea eikä mitään tavatraa tarvitse. Löysimme tälläisen nettisivun https://www.karikatyyrilahja.com/elaumlmyslahja.html josta tilattiin taulu. Voin sanoa ett’ä se oli kyllä nappilahja. Keksittiin ja muisteltiin kaikkia mitä isälle on tapahtunut ja saatiin kuvaan hauskoja tilanteita joista isäkin selkeästi tykkääsi. Vahva suositus!
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:33"]
Mun mies on sellainen vähän erakkouteen taipuvainen ja luontoihminen. Asutaan Helsingissä, eli mä olen ajatellut, että miehelle paras loma olis jossain middle of nowhere. Olen miettinyt yötä majakalla, ainakin Söderskärille ja Bengtskärille pääsee yöksi. Voisi olla aika hurjaa olla kahdestaan keskellä merta (on siellä toki muitakin ihmisiä yötä, mutta kai aika autiota)
[/quote]
Kuulostaa ihanalta. Vielä kesällä. Ai että. Toisaalta, mökkeily riittää ehkä meille. Mutta ois kyllä kieltämättä kiva toteuttaa joskus.
ap