Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedätkö vessan kansi auki vai kiinni?

Vierailija
10.01.2022 |

Kiinnostaa tietää, miten on. Itse vedän aina kiinni sillä en halua käsipyyhkeisiin, hammasharjaani uloste tai virtsabakteereja. Ärsyttää suunattomasti vieraat, jotka vetää kansi auki🤮🤮

Vedätkö vessan kansi auki vai kiinni?

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni tietysti. Muuten paskahiukkaset saastuttavat koko huoneiston.

Vierailija
2/5 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan nostaa kantta kun joku on sen laittanut kiinni.

Reidet kestää kun on ehjä iho mutta ei kädet kun aina verillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni tietysti.

Luulin muidenkin aikuisten olevan edes sen verran sivistyneitä, että tietävät pöntöstä lentävän roiskeita jos se vedetään kansi auki... Näköjään olin väärässä. Hyi.

Vierailija
4/5 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni tietysti. Ärsyttää kun mies vetää vessan aina kansi auki vaikka olen asiasta monta kertaa sanonut. Myös jotkut vieraat vetää kansi auki. Tekisi mieli tehdä lappu vessan seinään, että kansi kiinni kun vedät vessan!

Olen hoitotyössä ja todella kuvottavaa kun työpari saattaa vetää asukkaan vessan kansi auki vaikka me kaikki seistään siinä vieressä! Opiskelijoille olen aina sanonut, että kansi kiinni ensin ja sitten vasta vedetään. Todella ällöttävää kun siellä pytyssä voi olla toisen ripulipaskat, joillakin asukkailla on sairaalabakteeri. Hyi hitto.

Vierailija
5/5 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nyt sattuu. Tosin hauska katsella miten pökäleet saavat kyytiä, kun vesisuihku osuu niihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi