Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi syötät lemmikillesi markettiruokaa?

Vierailija
03.05.2015 |

Esim kissojen markettiruoat sisältävät viljaa, joka ei ole kissalle hyväksi. Eläinkaupasta saisi viljatonta ja parempilaatuista ja eettisempää ruokaa.

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itellä kans se hinta vaikuttaa. Vaihda kyllä merkkiä, mikäli tulee tarvis. Oon ny vuoden syöttäny omalle nartulle pedigreetä, eikä oo mitään ongelmaa märkäruoat ostan lidlistä.

Nyt ostin 8vkoselle pennulle pirkka junioria ja pedigree junior märkäruokaa, jos ongelmia tulee, kokeilen merkin vaihtoa, mutta käyn kuitenkin ensin läpi markettiruoat, ennenku alan kantamaan eläinkaupasta jotain yberkalliita safkoja.

Vaikuttaa osakseen myös ruokavalintaan se, kun opiskelen taas nykyään, niin ei ole yhtä paljon ylimäärästä rahaa ku ennen.

Ja tähä loppuun, ei, en koe olevani paska koiranomistaja, vaikka halppis markettiruokia syötänkin.

Vierailija
122/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään telkussa pari kolme asiantuntijaa kertoivat, että koiran pitää saada energiansa pääasiassa lihasta ja lihassa olevasta rasvasta.

Meidän uusi ja nuori koira syökin lihaa, jossa on rasvaa. Katsotaampa nyt, tuleeko sille mitään sairauksia tai luusto-ongelmia kuten aiemmalle koiralle tuli kuivamuonista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan marketista viljattomat ja kanattomat monoproteiinit allergiselle koiralle, namit ja luut myös. Lyultavasti halvemmalla kuin vieressä olevasta eläinkaupasta. Missä kivenkolossa ap asut?

Itse en halua Mustiin ja Mirriin muutenkaan rahojani kantaa.

Vierailija
124/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sieltä saa ihan yhtä laadukkaat halvemmalla. Nuo kyllä syö kumpikin myös rakaa ja ihmisrääppeitä. Juuri aamulla katti veti kalanperkeitä ja koira naudanrustoja. Rustotkin varmaan marketin pakastimesta.

Vierailija
125/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koiran ruokkiminen mitään rakettitiedettä. Me syödään mahdollisimman vähän teollista mutta välillä helppous voittaa, esim reissuissa. Jätkä on nyt 7 eikä mitään ongelmia mahan, ihon tai painon kanssa. Miten ennen ruokatehtaita rakit ruokittiin? Tuskin kaktusjauheella ja muulla soopalla.

Vierailija
126/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ne on tt-tukilaisia ja tilaavat senkin Temusta.

Vierailija
127/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan marketista viljattomat ja kanattomat monoproteiinit allergiselle koiralle, namit ja luut myös. Lyultavasti halvemmalla kuin vieressä olevasta eläinkaupasta. Missä kivenkolossa ap asut?

Minä ostan aina koiralleni Brit Carea Mustista ja Mirristä.

Vierailija
128/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä nimisiä ruokia, jotka ovat kanattomia ja viljattomia ostat marketista allergiselle koirallesi?