miksi syötät lemmikillesi markettiruokaa?
Esim kissojen markettiruoat sisältävät viljaa, joka ei ole kissalle hyväksi. Eläinkaupasta saisi viljatonta ja parempilaatuista ja eettisempää ruokaa.
Kommentit (128)
Tää on vaan sitä, että niin kauan kuin noita äärettömän huonoja ruokia on tarjolla ruokakaupoissa ihmiset niitä ostaa. Ei vaivauduta käymään toisessa kaupassa. Laiskoille ihmisille helppo ratkaisu. Ja aina tulee joku puolustaja siihen kuinka heidän sesse eli kyllä 16vuotiaaks pedigreellä.. Harmittaa ihmisten tietämättömyys
En tajuu miks pitää ottaa lemmikki jos muka sen ruokinta tulis niiiin kalliiks hakee muuta safkaa ku noi kauppojen surkeet safkat
Täällä syötetään golden eaglen puppy formulaa aktiiviselle vajaa 7kk koiranpennulle. Ruoka on eläinkaupasta ostettu kasvattajan suosittelemana. Mitäs mieltä arvon eläintietäjät ovat tästä? Ootteko ite kukaan käyttäny?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:55"]
Esim kissojen markettiruoat sisältävät viljaa, joka ei ole kissalle hyväksi. Eläinkaupasta saisi viljatonta ja parempilaatuista ja eettisempää ruokaa.
[/quote]
Koska syödään ihmisetkin tavallista markettiruokaa. Koko perheellä pitää olla sama elintaso!
Viljatonta ruokaa saa marketistakin, ainakin koirille.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:02"]Viljatonta ruokaa saa marketistakin, ainakin koirille.
[/quote]
Mikäs markettien ruuista on viljatonta?
No miksi itse syötte McDonalds tai hese jne ruokaa? En usko että se rasva on kauheen hyvää ihmiselle...
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:02"]Viljatonta ruokaa saa marketistakin, ainakin koirille.
[/quote]
Mikäs markettien ruuista on viljatonta?
[/quote]
Hauhau näin esimerkiksi
Kyllä sieltä saa viljatonta kissoillekin. Mutta toinen kissani on tosi kranttu, ja sille. Käy vain pari markettimärkäruoka, eli Latz ja yksi sheba. T oki annan raakaa lihaa ja joskus kalaa. Olen kokeillut liki kaikki eläinkauppojen märkäruuat, mutta ei kelpaa.
Laitatko mulle tänne viljattomien Latzin ja Sheban tuotesisällöt? Ei ole omiin silmiini sattunut ikinä moiset...
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:07"]Laitatko mulle tänne viljattomien Latzin ja Sheban tuotesisällöt? Ei ole omiin silmiini sattunut ikinä moiset...
[/quote]
Ei löytynyt netistä, mutta voi olla että valmistaja unohtanut sivuiltaan? ;)
Menee kupu sekaisin noista koiranruoista, joissa on lihat ja luut sekaisin jauhettuna. Samoin kalliimmista koirannappuloista. Meillä olis muutakin elämää kuin juoksuttaa koiraa ulkona vartin välein.
En syötä. Niissä marketti pöperöissä ei ole mitään mitä ainakaan koiran elimistö tarvitsee. Nehän läpipaskoo sen kaiken.
Meillä koirat syövät raakaravintoa. Ja voivat hyvin.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:09"]Menee kupu sekaisin noista koiranruoista, joissa on lihat ja luut sekaisin jauhettuna. Samoin kalliimmista koirannappuloista. Meillä olis muutakin elämää kuin juoksuttaa koiraa ulkona vartin välein.
[/quote]
Mitäs eläinlääkäri on sanonut tosta? Suositellut siis syöttää ruokaa jossa lihaa on mitättömät prosentit?
Siksi, kun olen laiska ja köyhä. Hyvin ovat eläneet vuosia markettiruualla tähänkin asti ihmiset ja lemmikit. Mitäpä täällä kituuttamaan loputtomiin muutenkaan, jos ruuasta elo kiinni on, niin lyhyempi on sitten kärsimys.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:10"]En syötä. Niissä marketti pöperöissä ei ole mitään mitä ainakaan koiran elimistö tarvitsee. Nehän läpipaskoo sen kaiken.
Meillä koirat syövät raakaravintoa. Ja voivat hyvin.
[/quote]
Hei moi! Ostatko ihan eläinkaupoista lihat? Onksulla kokemusta Vauhtiraksusta taikka Kennel rehusta?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:11"]Siksi, kun olen laiska ja köyhä. Hyvin ovat eläneet vuosia markettiruualla tähänkin asti ihmiset ja lemmikit. Mitäpä täällä kituuttamaan loputtomiin muutenkaan, jos ruuasta elo kiinni on, niin lyhyempi on sitten kärsimys.
[/quote]
Miksi köyhällä on eläin? Mitä jos eläin sairastuu? Eipä luulis olevan lopettamiseenkaan varaa jos ei ole parempaa ruokaa syöttää
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:09"]Menee kupu sekaisin noista koiranruoista, joissa on lihat ja luut sekaisin jauhettuna. Samoin kalliimmista koirannappuloista. Meillä olis muutakin elämää kuin juoksuttaa koiraa ulkona vartin välein. [/quote] Mitäs eläinlääkäri on sanonut tosta? Suositellut siis syöttää ruokaa jossa lihaa on mitättömät prosentit?
[/quote]
Ei kuulu sille.
Varmaan samasta syystä kuin omistajat itse mättävät einestä kurkusta alas