Tähdet tähdet 3.5. musikaalijakso!
No niin, tänään selviää ketkä kaksi jatkaa finaaliin! :) Keskustelua jaksosta tänne!
Kommentit (170)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:54"]
uskon, että läskiämmät ei kestä lauraa koska näkevät hänet kilpailijanaan, mutta ihanat pusipusi pojat on näiden läskiämmien mieleen. Laurasta nämä läskiämmät tykkäisi jos olisi 30 kg läskimpi
[/quote]
Kyllä ne on Laurankin missivuodet ohi. Nyt pitäis osata laulaa.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:00"]
Eihän laura edes mikään timmimimmi oo. Normaalivartaloinen nainen, reidet runsaahkot
[/quote]
Laura on todella timmissä kunnossa. Vaikka onkin noin paljon vanhempi, kelpaisi hyvin mulle. m22
Laurahan on hyvässä kunnossa. Jalka nousee korvaan asti.
Saako muuten ohjelman voittaja jotain? Levysopimuksen? Konsertin? Rahaa?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:00"]
Eihän laura edes mikään timmimimmi oo. Normaalivartaloinen nainen, reidet runsaahkot
[/quote]
Laura on todella timmissä kunnossa. Vaikka onkin noin paljon vanhempi, kelpaisi hyvin mulle. m22
[/quote] Puumaa sä metsästät
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:00"] Eihän laura edes mikään timmimimmi oo. Normaalivartaloinen nainen, reidet runsaahkot [/quote] Laura on todella timmissä kunnossa. Vaikka onkin noin paljon vanhempi, kelpaisi hyvin mulle. m22 [/quote] Puumaa sä metsästät
[/quote]
En yleensä katsele vanhempia naisia mutta Laura Voutilainen ja Pauliina Laitinen-Littorin saa mopon keulimaan.. m22
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:00"] Eihän laura edes mikään timmimimmi oo. Normaalivartaloinen nainen, reidet runsaahkot [/quote] Laura on todella timmissä kunnossa. Vaikka onkin noin paljon vanhempi, kelpaisi hyvin mulle. m22 [/quote] Puumaa sä metsästät
[/quote]
En yleensä katsele vanhempia naisia mutta Laura Voutilainen ja Pauliina Laitinen-Littorin saa mopon keulimaan.. m22
[/quote] nyt täytyy googlata kuka littoris on
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:17"]
Miks ihmeessä paras tippu?????
[/quote] Olisit äänestänyt.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:17"]Miks ihmeessä paras tippu?????
[/quote] Sai vähiten ääniä. Täällä kehuminen ei riitä voittoon.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:01"]Niin huijaus ohjelma. Käsikirjoitettu ja päätetty, että kelpotellaan Laura Voutilainen voittoon. Missä on äänestysprosentit????? [/quote]Niin, en tiedä. Mä äänestin ainakin Lauraa kolmesti ihan täältä kotisohvalta. Vaikeaahan se totuus on myöntää. Aina etsitään joku salaliittoteoria.
[/quote]
Se vaan, että sun ei olisi tarvinnut haaskata rahojasi. Ohjelman alussa jo päätetty, kuka voittaa. Mä en usko mihinkään äänestysohjelmaan, missä ei äänestysprosentteja näytetä.
Nyt siellä on sitten kaksi ammattilaista finaalissa
Kaikki ne kolme viimeistä ovat ammattilaisia.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:01"]Niin huijaus ohjelma. Käsikirjoitettu ja päätetty, että kelpotellaan Laura Voutilainen voittoon. Missä on äänestysprosentit????? [/quote]Niin, en tiedä. Mä äänestin ainakin Lauraa kolmesti ihan täältä kotisohvalta. Vaikeaahan se totuus on myöntää. Aina etsitään joku salaliittoteoria.
[/quote]
Se vaan, että sun ei olisi tarvinnut haaskata rahojasi. Ohjelman alussa jo päätetty, kuka voittaa. Mä en usko mihinkään äänestysohjelmaan, missä ei äänestysprosentteja näytetä.
[/quote]
Samoin.
Eihän tuolla ole oikeasti väliä kuka näistä voittaa. Eiköhän jokainen saa uutta nostetta musiikkiuralleen tästä ja sitä varmasti hakevatkin. Nyt sitten keikkoja ja levyjä myymään niin saavat voita leivän päälle ainakin hetken ajan.
165 ei ole tietoinen siitä, että Ahola ns kolmen ja puolen oktaavin ääniala on aika rankasti kaunisteltu.
Laura on hyvä laulaja, mutta liian "jäykkis tyyppi" ja ylpeyttäkin havaittavissa. Jarkolla on huippu ääni, ja ihana luonne.
164. Et näköjään oo tietonen, että Jarkolla on kolmen ja puolen oktaavin ääniala.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:34"]
Jarkko on kyllä ollut tasaisen vahva koko kauden mutta musikaali ei mennyt nappiin. Jälkimmäinen esitys oli todella laimea ja jotenkin tuntuu että hän on hyvä vain ylemmällä äänialueella. Kappaleissa joissa ei pääse hevikiekumaan huomaa että Jarkon ääni ei oikeastaan ole kovinkaan kummoinen.
Olisin toivonut Jarkkoa ja Waltteria finaaliin. Waltterikin on ollut välillä vähän vaisu ja selvästi joutunut himmaamaan äänenkäytön kanssa, eilen hän kuitenkin sai laulaa ihan oikeasti omalla äänellään.
[/quote]
Tässä näkee mitä Maria Veitolan jatkuva asenteellinen Jarkkoa inhoava jankutus on saanut aikaan. Rap jaksossa väitti että Jarkko laulanut kaiken heviäänellä: lauloiko Tom Jonesin, Ajetaan Tandemilla? Nessun Dorman? Onko ylipäänsä saanut laulaa omaa genreäänn omalla äänialallaan kuten kaikki muut? Ei. Kaikki biisit epämukavuusalueella ja monet moninkertaisesti. Eipä sitten ihme jos ei pääse aina loistamaan kuten Waltteri ja Laura jotka lauloivat esimerkiksi eilen musiikkiteatterin ammattilaisna lempikappaleitaan.
Ketkä kaksi hevi inhoajaa? Kysymys 161.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:01"]Niin huijaus ohjelma. Käsikirjoitettu ja päätetty, että kelpotellaan Laura Voutilainen voittoon. Missä on äänestysprosentit?????
[/quote]Niin, en tiedä. Mä äänestin ainakin Lauraa kolmesti ihan täältä kotisohvalta. Vaikeaahan se totuus on myöntää. Aina etsitään joku salaliittoteoria.