Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksen ensi oireita?

Vierailija
03.05.2015 |

Miten teillä on synnytykset alkanut? Tiedän, jokaisella eri tavalla, mutta haluasin kuulla erilaisia tarinoita. Mulla vasta rv 33+5, mutta nyt viimepäivinä harjoitussupparit kestänyt reilu puolituntia, ja ajoittain tulee ihan hirveä paine alavatsaan. Tuntuu ihan siltä kuin koko vauva painaisi itseään ulos. Sitten äsken isommalla hädällä käydessä, rupes yhtäkkiä tuntumaan kovaa "vihlontaa" tai ennemminkin sellaista kuin joku työntäisi pitkää neulaa alapäästä vatsaan. Piti ihan nousta ylös pöntöltä. Voiko nämä olla jo jotain ensimmäisiä "oireita" tai merkkejä lähestyvästä synnytyksestä vai harjoitteleeko kroppa vielä? Olisi kiva lukea teidän juttuja!
T. Esikoista odottelen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista!

Vierailija
2/5 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tokassa säännölliset ja kivuliaat supistukset pelkästään, siitä noin 15 h syntyi vauva. Ekasta meni vedet, mutta vauva ei lähtenyt syntymään.

Vierailija
4/5 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:25"]Mulla oli tokassa säännölliset ja kivuliaat supistukset pelkästään, siitä noin 15 h syntyi vauva. Ekasta meni vedet, mutta vauva ei lähtenyt syntymään.
[/quote]
Miten nämä suoistukset alkoivat? Yhtäkkiä suoistuksina vai miten? Moni sanonut että ensin painetta joka muuttunut supistuksiksi.

Vierailija
5/5 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi