Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

twin flamet, miten pärjäilette ilman toista?

Vierailija
09.01.2022 |

Jos yhdessä olo ei nyt onnistu niin miten olette ratkaisseet tilanteen? Oletteko tyytyneet sielunkumppaniin tai ihan peruskumppaniin? Voiko se onnistua? Vai onko vaan helpompi olla yksin... kaipaisi joskus läheisyyttä mutta parisuhde muiden kanssa ei vaan tunnu mahdolliselta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään twin flame-ihmistä palstalla?

Vierailija
2/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin alkusuhteesta että ollaan, mutta enää en tiiä. Hyvää ja tasasta suhdetta ilman egojen yhteenottoa. Mistä sen tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twin flame 😆

Vierailija
4/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tuollainen twin flame-olo eikä voi elää sen twin flamensa kanssa, niin kai se kannattaa olla mieluummin sitten yksin kuin jonkun ok:n kanssa?

Tosin riippuu varmasti ihmisestä, toiset ei ole niin mustavalkoisia.

Vierailija
5/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin, mutta vielä on tiettyjä haasteita.

Se lienee katsos se juttu, että sun pitää pystyä elämään ja olemaan onnellinen ilman sitä. Ei siitä teidän suhteestakaan muuten tule mitään.

Vierailija
6/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Olen nyt "tavallisessa" suhteessa, mutta ei se tunnu samalta. Tietenkään. Ja on jotenkin väärin myös olla suhteessa silloin, kun se oma puolikas on kuitenkin mielessä. Minun elämä on lähtenyt alamäkeen sen jälkeen, kun menetin hänet. Mutta toisaalta olisin varmaan vielä enemmän pohjalla jos täytyisi olla yksin. Se yhteys tietysti ei ikinä katoa, ja meillä on samat ajatukset ja tuntemukset, kivuista puhumattakaan. En voi ymmärtää, miksi me ei voida olla yhdessä, mutta aika ei vissiin vielä ole..

Vierailija
7/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkuten menee vaikka ikävä on valtava. Yksin olen ja tulen aina olemaankin.

Vierailija
8/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Twin flame 😆

Tämä on asia, jolle on helppo nauraa jollei ole itse kokenut. Toivottavasti sinäkin saat kokea vielä täysin pyyteettömän rakkauden.

Vierailija
9/11 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin, mutta vielä on tiettyjä haasteita.

Se lienee katsos se juttu, että sun pitää pystyä elämään ja olemaan onnellinen ilman sitä. Ei siitä teidän suhteestakaan muuten tule mitään.

Tässä on hyvä ohje, eli pitää opetella elämään ja olemaan onnellinen ilman sitä toista. Kukaan muu ei voi täydentää sinua, vain sinä itse.

Vierailija
10/11 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Twin flame 😆

Tämä on asia, jolle on helppo nauraa jollei ole itse kokenut. Toivottavasti sinäkin saat kokea vielä täysin pyyteettömän rakkauden.

Pyyteetön rakkaus onkin asia jolle en naura, mutta tuo ”Twin flame” 🥲

Vierailija
11/11 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla vielä edes oltu yhdessä, mutta intuitio kertoo todella vahvasti, että hän on twin flame, lisäksi synkroniaa ja telepatiaa. Tunnen hänen energiansa ja alkaa tuntua, että hänkin on pikkuhiljaa alkanut tajuamaan mikä suhteen laatu on. Kaipaan aivan hillittömästi, mutta koitan keskittyä parantamaan omaa elämää muilla osa-alueilla tällä hetkellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme