Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin juuri kävellen kaupassa (3 km suuntaansa), jalassa norm puuvillasukat ja tennarit ja ilman minkäänlaista heijastinta

Vierailija
09.01.2022 |

Ja yksikään auto ei ajanut tai yrittänyt ajaa jalkakäytävällä tai Prisman parkkiksella päälle. Jalat tai nilkat eivät palelleet.

Matkalla kävelin parin keski-ikäisen täti-ihmisen ohi. He olivat toki varustautuneet talvisotaan 🤣

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstatädit olisivat joutuneet soittamaan häkeen kilometrin jälkeen.

Vierailija
2/31 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainut olla pakkasta -27 niinku täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädeillä olisi ollut myös napapiikki ja muut lääkkeet mukana ja maski koko kävelymatkan ajan kuonolla.

Vierailija
4/31 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Kato mä ajan alle 1km kauppaan, vaikka hakisin vain purkkaa.

Vierailija
5/31 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

luoja miten typerä aloitus172

Vierailija
6/31 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasta 2 astetta? Kyllä mulla täällä jäätyisi jo jalat jos en noita korkeampivartisia talvikenkiä laittaisi.

Vierailija
7/31 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni akka ehkä soitti häkeen jos näki sinut tennareissa ilman heijastinvaljaita.

Vierailija
8/31 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, sepä suoritus! Sietääkin olla ylpeä. Olisitkohan vielä ylpeämpi, jos joutuisit auton tönäisemäksi ja odottaisit tunnin lanssia ne nilkat lumessa...

Vierailija
9/31 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstatätien mukaan tämä on mahdotonta.

Pic or didn’t happen.

Vierailija
10/31 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wau, sepä suoritus! Sietääkin olla ylpeä. Olisitkohan vielä ylpeämpi, jos joutuisit auton tönäisemäksi ja odottaisit tunnin lanssia ne nilkat lumessa...

Tulihan se ensimmäinen psykoottinen täti sieltä kommentoimaan 😆

Vierailija
11/31 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallikansalainen marssi pientareella tennarit läpsyen. Ja jos tällainen henkilö jää auton alle, niin sehän on tietenkin yhteiskunnan vika. Itsessä ei ole mitään syytä tai vikaa.

Vierailija
12/31 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mallikansalainen marssi pientareella tennarit läpsyen. Ja jos tällainen henkilö jää auton alle, niin sehän on tietenkin yhteiskunnan vika. Itsessä ei ole mitään syytä tai vikaa.

Jos! JOS!!! 😨😱 AJATTELE JOS!!!!!!

Vierailija
13/31 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vain joka päivä oikein pitkillä kävelylenkeillä pimeässä ilman heijastinta. Muistathan myös pukeutua täysin mustaan asuun. Näin toivottavasti pääsemme sinusta eroon jo tänä talvena.

Vierailija
14/31 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstatätien mukaan tämä on mahdotonta.

Pic or didn’t happen.

Ilmainen vinkki: elämästä tulee mukavampaa, kun ajattelet vähemmän sitä, mitä palstatädit mistäkin milloin ajattelevat ja teet jotain oikeasti mielekästä. Sun viiteryhmä on varmasti nuorehkot miehet. Mitä jos viettäisit aikaa sellaisten kanssa etkä jatkuvasti pohtisi sua reippaasti vanhempien, tuntemattomien naisten sielunelämää?

Vierailija
15/31 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Ironia on mahdotonta, ne tekevät sen itse.”

- Paavo Haavikko

Vierailija
16/31 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin juuri ennen joulua hiihtämässä 31 asteen pakkasessa. Olen käynyt vieläkin kylmemmässä. En usko vilustumiseen. Heijastin kyllä kannattaisi olla.

Vierailija
17/31 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteerikoille on turha puhua järkeä edes todistusten kanssa.

Vierailija
18/31 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin juuri ennen joulua hiihtämässä 31 asteen pakkasessa. Olen käynyt vieläkin kylmemmässä. En usko vilustumiseen. Heijastin kyllä kannattaisi olla.

Ei nuo tennaripellet voi hiihtää. Silloin alkaa heti kitinä kylmästä.

Vierailija
19/31 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein roskiksen aamutossuissa. Naapuri oli lumitöissä pilkkihaalarissa.

Vierailija
20/31 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo enää tosi pitkään aikaan nähnyt mitään iloa palelemisessa. Mulla on rahaa ostaa talvivaatteet, joissa en palele. Harrastuksessanikin ollaan myös paljon ulkona & kylmissä tiloissa. Monet ihmiset, jotka eivät autoile, eivät tiedä, miten ankeaa on se, kun jalankulkijoilla ei ole heijastimia. Nuorempana mullekin kävi muutaman kerran niin, että autoilija pysäytti auton ja huikkas ikkunasta, että pitäis olla heijastin. Ja tämä oli alueella, jossa on jalkakäytävät ja katuvalot. Nyt tajuan itsekin, miten paljon mukavampaa on nähdä hitaammin liikkujat. Itse asun paikassa, jossa ei ole katuvaloja eikä jalkakäytäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän