Tokat treffit takana. Alkoi ahdistaa! En ole varma tunnenko vetoa…
Ja hän otti kädestä kiinni kun käveltiin. Tuntui vähän oudolta ja epämukavalta… En ole aivan varma onko välillämme kipinää/vetoa. Lisäksi puhumme keskenämme itselleni vierasta kieltä, ja ahdistaa kun en voi täysin ilmaista itseäni niin hyvin kuin haluaisin. Ja ennen kuin joku rassissti tulee: kyseessä on eurooppalainen mies, ja puhumme hänen äidinkieltään, myös minulla on sukujuuria kyseisessä maassa eli kieli ei ole täysin ”vieras” itselleni. En tiedä pitäisikö jatkaa tapailua, ei tämä ehdoton no-no ole kuitenkaan. Ja ainiin. En myöskään oikein pitänyt hänen ominaistuoksustaan. Voiko siitä alkaa pitää?
Kommentit (30)
Et selvästi ole kiinnostunut eli miksi jatkaisit tapaamista. Treffien tarkoituksena on tutustua ja katsoa pidetäänkö toistamme, sinä et selvästi miehestä kovin paljon pidä.
Vaikka tässä on paljon kommentteja ap:n oletetusta heikosta mielenterveydestä, niin minä ymmärrän koska olen aina ollut tosi herkkä ja reagoinut voimakkaasti asioihin. (Eikä minulla ole mt-ongelmia, vaikka tähän av-mammoilla on varmaan sanomista)
Itelleni tuli tuosta sellainen mielikuva, että joko kulttuuri on tosi erilainen, tai sitten mies vaikutti vähän hallitsevalta sinun makuusi. Kädestä kiinni ottaminen ei varmaan olisi ahdistanut, jos olisi jo valmiiksi ollut sellainen muikea fiilis? Ei tainnut olla, jolloin olisi mullekin ollut vähän aikaista tarttua kädestä kiinni.
Jos jo aikaisessa vaiheessa ei tunnu hyvältä niin ei kannata jatkaa, eikä sen tarvitse tarkoittaa että treffikumppanissa on mitään vikaa, joten miehen mukavuuden/kivuuden takiakaan ei tarvitse siihen jäädä.
En oikeasti käsitä. Mistä saitte päähänne että mulla olisi mielenterveysongelmia?
Ap
Suosittelen terapiaa, vaikutat häiriintyneeltä.
Ominaistuoksu kertoo kyllä paljon. Toki voit vielä ruveta tykkäämään miehestä, ei se sitä estä. Jos tykkää miehen hienhajusta niin se kertoo siitä, että olette geneettisesti yhteensopivia eli teille tulisi terveitä jälkeläisiä. Nää biologiajutut on aika jänniä ja ohjaavat pariutumista alitajuisesti, vaikka voisi kuvitellä, että ihmisillä se ei niin paljon vaikuttaisi. Kyllä se vaan vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä, että aika iso osa ihmisistä on ihmeen kovaluonteisia ja kykenemättömiä asettumaan toisten asemaan :D ei ihme, että maapallokin tuhoutuu kun paukapäät rynnivät ympäriinsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä, että aika iso osa ihmisistä on ihmeen kovaluonteisia ja kykenemättömiä asettumaan toisten asemaan :D ei ihme, että maapallokin tuhoutuu kun paukapäät rynnivät ympäriinsä
Toivottavasti tuhoutuu.
Rikki? Miten?
Ap