Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WT-parvi bongattu!

Vierailija
02.05.2015 |

Olin lähdössä tänään pois Flamingon kylpylästä, kun juuri sulkemisaikaan pukuhuoneeseen pölähti varmaan vajaan kymmenen todellisen WT:n parvi :) Päällä bikinit, osalla niissä jotain blingblingiä, melkein kaikilla maailman rumimmat tatuoinnit, jotka oikeasti peittivät kunkin naisen torsosta ainakin 60%. Kulahtaneet meikit ja irtoripset päällä (kuten tietenkin kylpylässä asiaan kuuluu), monivärihiukset nekin tönkkönä erilaisista tököteistä. Jokainen enemmän ja vähemmän kännissä.

Olin jo muutenkin pärskähtämässä nauruun tästä näystä, mutta oikeasti meinasin pissata housuun kun yksi huusi toiselle: "Hei Janita!" (tai en voi olla satavarma, oliko sittenkin Janica) ;) Nimeä myöten ehtaa WT:ä! :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 00:07"]

Sepä se :) Näyttää muutamalla muullakin olevan kun vilkaisee tämän päivän otsikoita ;)

[/quote]

Vierailija
2/5 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo on sulla köyhä elämä, justiina esteri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se :) Näyttää muutamalla muullakin olevan kun vilkaisee tämän päivän otsikoita ;)

Vierailija
4/5 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäskö sun hakea apua tohon virtsankarkailuun?:(

Vierailija
5/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:47"]

Olin lähdössä tänään pois Flamingon kylpylästä, kun juuri sulkemisaikaan pukuhuoneeseen pölähti varmaan vajaan kymmenen todellisen WT:n parvi :) Päällä bikinit, osalla niissä jotain blingblingiä, melkein kaikilla maailman rumimmat tatuoinnit, jotka oikeasti peittivät kunkin naisen torsosta ainakin 60%. Kulahtaneet meikit ja irtoripset päällä (kuten tietenkin kylpylässä asiaan kuuluu), monivärihiukset nekin tönkkönä erilaisista tököteistä. Jokainen enemmän ja vähemmän kännissä.

Olin jo muutenkin pärskähtämässä nauruun tästä näystä, mutta oikeasti meinasin pissata housuun kun yksi huusi toiselle: "Hei Janita!" (tai en voi olla satavarma, oliko sittenkin Janica) ;) Nimeä myöten ehtaa WT:ä! :)

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan