Miehellä olisi huomenna kontrolliaika sairaalaan 20km per suunta. Ehdotin, että ajaa pyörällä sinne.
Minulla on töitä 2km päässä ja menen autolla sinne enkä joutaisi miestä kuljettelemaan kesken päivää.
Ottaen huomioon mies on silti fyysisesti paremmassa kunnossa, kuin minä vaikka onkin syöpäsairas. Onko liikaa vaadittu? Mies vähän kyhmyröi vastaan.
Kommentit (21)
Olet sydämetön k-pää. Tai trolli. Toivottavasti jälkimmäinen.
Hohhoijaa. Ette sitten Kelataksista ole koskaan kuulleet?
Laita vielä kauppalista mukaan, voisi sitten takaisin tulessa ostaa tulevan viikon ruuat valmiiksi niin ei sinun ap tarvitse vaivautua kauppaan.
Good idea. Saa sairauskin vähän kyytiä. Kuolee viimeisetkin syöpäsolut.
12v juuri pyöräili kauppaan 6km. -17c ihan huvikseen.
Kuulostat aivan siltä yhdeltä plusmissiltä. Toivottavasti sen miehelle ei kuitenkaan ole syöpää
Luulis löytyvän parempia trollausaiheita kuin syöpäsairaiden kiusaus.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule ei sitä kelataksia niin vain saada.
30kg ylipainoinen on oikeutettu kelataksiin.
Miten tällaiset julkaistaan ja asialliset häipyy.Äskeenkin joku ravintolan aukaissut.Ketä häiritsi että otettiin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa sen, mutta se on helvetin kallis. Siksi matkustan bussilla. Bussikortti kuukaudessa maksaa lähes kahden kelataksi kyydin verran.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset lihakasat voivat itse pyöräillä vuodet ympäri.Ei mitään valtion maksulla takseja. No no no.
Toivon tämän olevan trolli. Ehkä se paino alkaisi tippumaan, jos sen 2km kävelisi. Tai mies vie sut töihin ja kävelet takas. Jestas.
Ei ole. Miehellä ilmeisesti koko päivä aikaa ja sinä olet töissä. Joa on koko päivä aikaa, niin kyllähän siinä ehtii pyöräillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa sen, mutta se on helvetin kallis. Siksi matkustan bussilla. Bussikortti kuukaudessa maksaa lähes kahden kelataksi kyydin verran.
25 euroa suuntaansa. En nyt helvetin kalliiksi sanoisi.
Kelataksi,25€eli 50€ yhtä.Uudet taksin tilausohjeet.Kumma ettei mies mene autolla,ja 2km kävelisi huvikseen kuka vaan..se töihin menijä.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset lihakasat voivat itse pyöräillä vuodet ympäri.Ei mitään valtion maksulla takseja. No no no.
Onko kivaa olla noin ilkeä ja pahansuopa?
Jos se sika ei tuollaista matkaa kykene pyöräilemään talvella niin jätä se sika.
Ottakaa vielä huomioon, että mies on hoikka ja minä 30kg ylipainoinen jotenka minulla pyöräily tuolla talvessa on paljon raskaampaa. T. Ap