Oon jo ihan hajalla tähän pimeyteen, pakkaseen sekä lumeen. En tiedä miten jaksan kesään saakka.. :(
Suomi on kyllä aivan liian pohjoisessa. Ei täällä voi elää onnellista elämää kuin kesäisin.
Kommentit (48)
Höpsistä. Hyvin näki kävellä ilman katuvaloja kun oli sähköt poikki. Lumi tuo valon!
Pimeämpiä ovat ne talvet, jolloin on märkää ja vettä ja mustaa jäätä. Nyt on erittäin hyvä talvi :)
Päivä pitenee. Positiivisuutta kehiin!
Marraskuu on minulle pahin kuukausi. Tammi ja helmikuu tuo jo positiivista mieltä kun tietää että kevättä ja kesää kohti ollaan menossa.
Päivä kerrallaan ajattelet että taas tämä päivä on pidempi kuin eilinen.
Tänä vuonnahan on ollut ihan poikkeuksellisen valoisaa. Aurinko paistoi kauniisti tosi monena päivänä myös marras- ja joulukuussa. Nythän päivä pitenee koko ajan, aurinko laskee joka päivä pikkuisen myöhemmin.
Pimeyden suhteen ollaan jo voiton puolella!
Päivällä oli ihan valoisaa. Olitko silloin nukkumassa?
20 vuotta olen viettänyt tammikuun aasiassa, usemmiten Thaimaassa. Nyt en ole kahtena talvena päässyt ja kyllä ottaa koville jo! Hirvee ikävä sinne!
Mua auttaa lumi, koska se tuo valoa. Nyt on ihan mukavat kelit. 🙂 Ns. musta talvi vasta piinallista onkin.
Älä nyt! Kesä helteineen tulossa ja sit pääset taas nauttimaan 😊
Itse tykkään viileästä ja pimeästä ja tsemppaan jo itseäni kesää varten.
No sit vaan lähdet matkalle aurinkoiseen maahan, tai muutat aurinkoiseen maahan.
Kuukauden kuluttua on jo normipäivä 8.15-16.55.
Vastahan tuo on talvi alkanut. Tässä kevään aurinkoisia hankipäiviä ootellessa...
Ihanaa, ei ole hyttysiä eikä mitään pskoja käristyskupoleita!
Nyt nautiskellaan 🙂Ihanaa oli käydä tänäänkin hiihtelemässä raikkaassa pakkassäässä
Vierailija kirjoitti:
Helmi-Huhtikuusta on tulossa keskimääräistä lämpimämpi.
Voi saatana!
Päivä päivältä päivä pitenee. Kohta alkaa ihana kevät-talvi. Sekin on ihanaa aikaa.
Helmi-Huhtikuusta on tulossa keskimääräistä lämpimämpi.