Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on olla nainen?

Vierailija
09.01.2022 |

Olisitko mieluummin mies?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä

Vierailija
2/17 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen elämä on helpompaa kuin miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä veikkaan vuosien aikana kuulemani datan perusteella, että se olisi vastaava tilanne kuin heteromies kulkisi hottiksena homobaarissa ja kaikki miehet katsovat himoiten ja hinkuavat kairaaman ahteria.

Vierailija
4/17 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos miehet kohtelisi kuin ihmistä, muuten ihan mukavaa kun välttelee miehiä.

Vierailija
5/17 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena oli ihan paskaa ja olisin halunnut olla mies, mutta nyt eläkeikää lähestyessä ihan kiva olla nainen kun on jo tavallaan päässyt eroon sukupuolesta, ja terveyskin on yleensä naisilla parempi.

Vierailija
6/17 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena tuun hyvin toimeen ilman miestä. On asunto, lapset ja koira. On ystäviä ja työpaikka.

Vierailija
7/17 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla nainen. En haluaisi olla mies.

Vierailija
8/17 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa nykyaikana ei ole mitään merkitystä sillä onko nainen vai mies, aivan samat mahdollisuudet elää elämää.

Vierailija
9/17 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteeni on olla ystävällinen kaikille.

Sepä ei aina kannata. Joskus epäillään että yritän iskeä tai että minulla on taka-ajatuksia.

Sellainen on loukkaavaa.

Mies

Vierailija
10/17 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitenkään eroa siitä että on mies, paitsi että näytetään vaan ulkoapäin erilaiselta

Vierailija
11/17 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierettää, nälättää, turvottaa, särettää🥰

Vierailija
12/17 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena oli ihan paskaa ja olisin halunnut olla mies, mutta nyt eläkeikää lähestyessä ihan kiva olla nainen kun on jo tavallaan päässyt eroon sukupuolesta, ja terveyskin on yleensä naisilla parempi.

Ei kaikki miehet ryyppää ja syö roskaruokaa. Typerä yleistys ryppy vi tulta.

Voi sinua höpönassu! En puhunut mitään elintavoista tai ruokailutottumuksista, ihan vaan ympärilleni katsomalla näen että naiset on keskimäärin paremmassa kunnossa vanhemmiten. Toki tunnen 90-vuotiaita supervaarejakin, mutta he ovat poikkeuksia.

Vierailija
13/17 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteeni on olla ystävällinen kaikille.

Sepä ei aina kannata. Joskus epäillään että yritän iskeä tai että minulla on taka-ajatuksia.

Sellainen on loukkaavaa.

Mies

Haluaisitko kuvailla tilanteen, jossa nainen on epäillyt sinun iskevän, vaikka olet vain ollut ystävällinen?

Vierailija
14/17 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan järkyttävää. Koko ajan joudut sietämään patriarkaatin sortorakenteita jotka mitätöivät ihmisoikeutesi.

Vierailija
15/17 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen, miltä kantilta ja missä maassa?

Vierailija
16/17 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen elämässä ulkonäkö varmasti vaikuttaa paljon. Olen itse vaatimatttoman näköinen, joten miehet eivät ole juuri koskaan kiinnostuneet minusta. Toisaalta pidän tästä rauhallisuudesta ja "näkymättömyydestä".

Käsivoimia on vähemmän, mutta tähän asti pullot ja purkit ovat avautuneet viimeistään ns. isännäkorvikkeeen eli kumisen patalapun avulla.

Olen töissä töissä alalla, jossa palkan pitäisi olla sama sekä miehille että naisille. Pärjään palkallani ja olen saanut asuntoni maksettua, joten siinä suhteessa taidan olla keskimääräistä naista paremmasssa asemassa.

Olen aika turvallisuushakuinen, mikä jonkin verran rajoittaa liikkumista pimeään aikaan. Miehenä ehkä uskaltausin enemmän, mutta toisaalta viihdyn "kotihiirenä".

Joskus harmittaa, että media ja maailma on niin suunnattu miehille, mutta elän kuitenkin aika mukavaa pientä elämää.

Vierailija
17/17 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kysymys, mutta osien vertailu vain on vaikeaa.

Yhtä paljon varmaan  on erilaisia yksilöitä  naisissa, kuin on erilaisia miehissäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi