Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko mä pilannut mun kropan lopullisesti?

Vierailija
02.05.2015 |

Mua niin harmitta kun oon vähän ylipainonen 170cm/78kg (16v tyttö) ja mun kroppa on aika täynnä raskausarpia (rinnoissa, vatsassa, kyljissä, selässä, reisissä :() Nyt loppu mun paskan syöminen! Rupean syömään terveellisesti ja liikkumaan paljon. Tavoite olis et ens jouluna paino alkais vitosella (ja se ei ole minulle liian vähän). Huolestuttaa vaan että voinko noitten ihanien raskausarpien takia koskaan saada hyvää vartaloa, vai saanko kivat roikkutissit, ja ikuiset punaiset viirut? Ei ne arvet mua haittais jos ne ei näkyis ja ois valkoset, mut ku ne on ihan tulipunaset, eikä muuttunut miksikään tässä parin vuodn aikana. Sanokaa nyt te viisaat mammat, onko mulla mitään toivoa olla koskaan enään hyvän näköinen vähemmissä vaatteissa? Kyljissä olevat arvet on pahan näköiset, ja rinnoissakin suht. muut ei hirveesti näy niin pahasti...

Onhan tää vaan pinnallinen juttu, mut pakko myöntää et vähän harmitta ku kaverit menee bikineissä ja topeissa, ja minä en (enkä aijokkaan niin kauan kun olen tän kokoinen/viiruinen). Olis kiva vielä joskus tunteä ittensä hyvän näköiseksi....

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari eri asiaa - luuston rakenne ja paino. Luusto painaa hyvin pitkälti saman verran samanpituisilla, vaikka olisi hivenen rakenne-eroja. Ei se mihinkään ihannepainoon vaikuta. Minä olen lyhyehkö, harteikas ja roteva, näyttäisinkö paremmalta läskinä kuin treenattuna hoikkana? Enemmän se on kiinni minne läski kerääntyy, mulla se ei menee tisseihin vaan keskivartalolle...

Vierailija
2/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvet vaalenee kyllä aikanaan (viimeistään parissa vuodessa), mutta jos ne on syviä, iho jää "ryppyisen" näköiseksi.

Ei kannata laihduttaa liian nopeaa tahtia, silloin iho jää helpommin myös roikkumaan.

Koska olet noin nuori, iho kuitenkin "palautuu" helpommin kuin meillä tuplasti vanhemmilla.

Tsemppiä! :)

Vierailija
4/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli teini-iässä paljon raskausarpia. Haalenivat tosi hyvin. Enää (oon 24v) ei näy yhtään.

Vierailija
5/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi miehenä käsittää että miksi ajattelet vartalosi olevan piloilla. Itse pidän TODELLA paljon raskausarvista sillä mielestäni ne ovat todella seksikkäitä. Harmittaa tuo naisten täydellisyyden tavoittelu, miksei voi olla luonnollinen kaikkine "virheineen" .

Vierailija
6/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm ja vitosella alkava luku painossa? Ei. Liian vähän. Mutta muuten olet vielä nuori, joten sun kroppa kyllä tottuu muutokseen (laihdutus), mutta se vaatii paljon treeniä ja hikeä. Ota ainakin heti ekana selville oikeat treeniliikeet yms, koska liian moni on paskonut mm. polvensa kyykkäämällä väärin ja selkänsä, kun ei ole ottanut selvää miten kahvakuulaa yms painoja käytetään. Arvet haalenevat ajan kanssa.

N17

Vierailija
7/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:13"]

170cm ja vitosella alkava luku painossa? Ei. Liian vähän. Mutta muuten olet vielä nuori, joten sun kroppa kyllä tottuu muutokseen (laihdutus), mutta se vaatii paljon treeniä ja hikeä. Ota ainakin heti ekana selville oikeat treeniliikeet yms, koska liian moni on paskonut mm. polvensa kyykkäämällä väärin ja selkänsä, kun ei ole ottanut selvää miten kahvakuulaa yms painoja käytetään. Arvet haalenevat ajan kanssa. N17

Ei ole vitosella alkava liian vähän. Olen tosi siro-rakenteinen. Äitini on 172 54kg ja ihan normaalipainoisen näköinen, ja siisi 40v. Se on aika paljon visiin ruumiinrakenteesta kiinni

ap

ps. kiitos muille tsempeistä :)

[/quote]

Vierailija
8/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalenee varmasti ja koska sinulla ei ole valtavasti ylipainoa niin laihduta maltilla esimerkiksi 60-65 kg on ihan riittävästi. Urheile ja syö terveellisesti sillä tavalla kroppa palautuu normaaliksi. Äläkä arvista huolehdi olet niin nuori että iho palautuu varmasti :)

Vierailija
9/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:18"]

170cm ja vitosella alkava luku painossa? Ei. Liian vähän. Mutta muuten olet vielä nuori, joten sun kroppa kyllä tottuu muutokseen (laihdutus), mutta se vaatii paljon treeniä ja hikeä. Ota ainakin heti ekana selville oikeat treeniliikeet yms, koska liian moni on paskonut mm. polvensa kyykkäämällä väärin ja selkänsä, kun ei ole ottanut selvää miten kahvakuulaa yms painoja käytetään. Arvet haalenevat ajan kanssa. N17

Ei ole vitosella alkava liian vähän. Olen tosi siro-rakenteinen. Äitini on 172 54kg ja ihan normaalipainoisen näköinen, ja siisi 40v. Se on aika paljon visiin ruumiinrakenteesta kiinni

ap

[/quote]

[/quote]

Rakenteethan meillä on ihan samat kaikilla. Kaksi 170-senttistä naista ovat luiselta rakenteeltaan ihan samanlaisia. Siro rakenne (54kg/172cm) tarkoittaa vain että on lihakseton ja rasvaton. Erityisesti lihakseton, koska lihaksethan ne ovat mitkä painavat, ei rasva.

Siinä ei ol emitään tavoittelemisen arvoista, eikä se ole normaalia.

Vierailija
10/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi arvet ei johdu lihomisesta vaan siitä että olet vasta tullut naiseksi. Rinnat kasvavat, lantio levenee ja takamus pyöristyy. Murrosiän mukanaan tuomia muutoksia, joiden arvet vielä näkyvät, myös monilla hoikilla.
Kuten tuolla joku jo sanoikin, ne haalenevat kyllä näkymättömiin. Aika on ainoa mikä niihin auttaa.

Vierailija
11/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti nuo arvet EI johdu kylläkään painostasi, ei sinulla sitä niin paljon ole. Onko suvussasi muilla tuota arvenmuodostumista? Nimittäin striat kulkee usein suvussa eli se että niitä joillekin niin helposti tulee on ihan oma "sairaus" ja niitä tulee siis myös laihoille. Itsellä tuli noita juuri kasvupyrähdyksen aikaan etenkin reisiin vaikka olin laiha, samoin lapsilleni on tullut ja monille suvussani. Mutta ne vaalentuvat ja muutaman vuoden kuluttua et niitä enää huomaa.

Vierailija
12/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:28"]

ap

[/quote]

[/quote]

Rakenteethan meillä on ihan samat kaikilla. Kaksi 170-senttistä naista ovat luiselta rakenteeltaan ihan samanlaisia. Siro rakenne (54kg/172cm) tarkoittaa vain että on lihakseton ja rasvaton. Erityisesti lihakseton, koska lihaksethan ne ovat mitkä painavat, ei rasva.

[/quote]

Tuo ei pidä paikkaansa. Rakenteet vaihtelevat todella paljon. Joillain on leveä lantio, joillain kapea. Eikä sitä lantiota saa laihduttamalla pieneksi jos kyse on rakenteesta. Joillain on lyhyet jalat ja pitkä torso, joillain toisinpäin. Ja koska rakenteet ovat erit niin myös se ihannepaino vaihtelee.

Vierailija
13/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:28"]

ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tuo ei pidä paikkaansa. Rakenteet vaihtelevat todella paljon. Joillain on leveä lantio, joillain kapea. Eikä sitä lantiota saa laihduttamalla pieneksi jos kyse on rakenteesta. Joillain on lyhyet jalat ja pitkä torso, joillain toisinpäin. Ja koska rakenteet ovat erit niin myös se ihannepaino vaihtelee.

[/quote]

totta!!!

Vierailija
14/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:28"]

ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Komppi. Esim minulla on lantio 90cm, vaikka painan noin 50kg ja bmi on 18, mutta sit mun kaverilla bmi on päälle 20 ja lantio alle 80cm. Minä en saisi lantiota pienemmäksi edes laihduttamalla, koska tunnen lantion luut jo nyt vatteiden päälle.

N17

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän