Miten saada kohta 5v lapsi syömään?
Meidän kohta 5v neidille ei kelpaa mikään muu kuin karkit, jäätelö, sipsit. Oikea ruoka ei kelpaa, kaupan valmis kokkikartano, saarioisen ruuat ei kelpaa, itse tehty menee myös roskiin. Ei suostu edes maistamaan😫 muroja ja leipää kuitenkin syö. Herkkuja ollaan yritetty vähentää, ja on karkkipäivät olemassa, että oikea ruoka uppoaisi paremmin mutta tuloksetta. Ahdistaa ettei lapsi saa tarvittavia ravinteita.. mitä avuksi?
Kommentit (9)
Muuta ei ole tarjolla. Syö tai ole syömättä.
Tee sille makkarakastiketta ja perunamuusia 🤤
Kaikki herkut pois, ne vie näläntunteen.
Älä huoli. Lopeta herkkujen ostaminen. Syö, minkä syö. Sinä ostat vain hyviä vaihtoehtoja. Ihminen ei tarvitse niin monenlaista ruokaa kuin nykyään usein syödään.
Ihan itse sä ap olet syypää tuohon.
Kaikki herkut pitää jättää kauppaan, myös aikuisten herkut. Opettele kokkaamaan HYVÄÄ ruokaa.
Ihan itse aiheutettu ongelma.
"Herkkuja ollaan yritetty vähentää" NO KUKA TANAN TALIAIVO NIITÄ ALUNPERIN EES MENI OSTAMAAN SINNE KAAPPEIHIN?
Karkkipäivä voisi olla palkinto sille, jos hyvin on syönyt tavallista ruokaa viikon. Aina vain jälkikäteen. KAIKKI muut nannat pois ja heti! Sääli että olet niin kauan hemmotellut häntä että nyt on tuollaiseksi kasvanut. Älä anna hänen nyt enää pompottaa sinua! Tsemppiä!
"Yritetty vähentää". Kokeilkaa jos vaikka lopettaisitte tai edes vähentäisitte.