Mistä Juoksutrikoista merkeistä ei näy läpi
Menee jo hermot, kun kaikista juoksutrikoo merkeistä näkyy peppu läpi ja vielä läpi alkkarit, niin että kaikki näkee mitkä alkkarit jalassa, oli sitten hipsterit tai stringit :( Mitkä olisi hyvät merkit ja mallit,mistä ei näy alkkarit läpi juostessa?!! Onko muilla sama ongelma??!!
Kommentit (56)
Mä ostin six deucesin housut eikä näy.
Jos sinulla on tiukat trikoot jalassa, näkyy alkkarien saumat läpi. Oikeankokoiset trikoot jalkaan.
Hyvää ja toistuvaa pesua kestävää materiaalia on ainakin Adidaksen juoksutrikoot ja yhdet lyhyemmät trikoot minulla on KappAhlin valikoimastakin, ei moitittavaa niissäkään.
Mulla Kari Traa juoksutrikoot, niistä ei näy peppu läpi, eikä myöskään pikkarit oli sitten stringit tai hipsterit. Suosittelen :) http://media.sportamore.se/uploads/products/7048651309755_003.jpg
Merkkiä en tiedä mutta hyvin on stringit naisella peppuvaossa :D
http://img.imagefapusercontent.com/images/full/55/109/1090776612.jpg
Niket ja asicset, ei mun mielestä näy.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:14"]Jos haluaa peittävämpää, minkä ihmeen takia pukea sitä muodot paljastavaa?
[/quote]
Ei tässä puhuta muotojen paljastumisesta vaan läpinäkyvyydestä.
Adidaksista ei näy. Tosin en tiiä miten käy jos ovat tosi kireet, mulla xs ja voisivat olla koon tai puol pienemmät
Mulla on Niken ja Lidlin juoksutrikoita, eikä kummistakaan näy läpi. Tosin ne Lidlin trikoot ovat ehkä hitusen löysät, mikä varmaan auttaa läpinäkymättömyyden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:38"]
Nikesta ei näy läpi.
[/quote]
Niken trikoista näkyy kaikista malleista läpi kun kangas ohutta ja hengittävää....katso vaikka peilin edessä kun pyllistät, niin varmasti näkyy ja samalla stringitkin :D
Nikella muutama malli sellaista, että kangas paksumpaa. Eli ei sitä kiiltävää vaan sellainen kankainen materiaali. Niistä ei näy.
kannattaisko ostaa sopivat eikä kahta numeroa liian pienet. Venyyhän kaikki trikoot vaikka kuinka isolle ja läpinäkyviksi.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:37"]
Nikella muutama malli sellaista, että kangas paksumpaa. Eli ei sitä kiiltävää vaan sellainen kankainen materiaali. Niistä ei näy.
[/quote]
Just niistä kankaisista Niken trikoista vasta näkyykin jos mallit on Nike W Filament, niin niistä näkyy kyllä läpi peppu ja alkkarit...Katso vaikka peilin edessä tai vaikka sitten avopuolisosi kun pyllistät ja tietenkin hyvässä valossa...Kerro lisää sitten kun olet tarkistanut :)
Niken legendit on superhyvät, paksumpaa matskua eikä näy läpi. Tää niken haukkuja on hyvä ja menee pyllisteleen vaikka stadiumin sovituskoppiin.
Nämä on hyvät Nike w Tech Tights eikä näy läpi :)
http://nonstopshopping.co.uk/wp-content/uploads/2014/06/Nike-Womens-Tech-Tights-0-0.jpg
Mulla stadiumin halvimmat maholliset socit eikä näy yhtään läpi.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:15"]
Ostin äidille lahjaksi Everest W EXT Active Tight hinta 39,90€ Stadiumista, niin ne on ainakin sellaiset mistä ei näy peppu eikä alushousut läpi, kun äippä ei tykkää kun kaikki näkee mitkä alushousut trikoiden alla (yleensä hipsterit/stringit) Äiskä 55v, ite 30v Suosittelen :)
[/quote]
Niken trikoot on hyvät, mistä ei näy läpi.
Nike legeng trikoot! Ei varmana näy läpi.
Eikö sen merkin voi peittää jollain, jos siitä näkyy läpi?