Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ystäväni kuolee syöpään.

Vierailija
02.05.2015 |

en tiedä, mitä tehdä ja ajatella. Rakas ystäväni, pienen pojan äiti on käynyt vuoden sytostaateissa, nyt ne laitettiin ns. tauolle. Kasvain oli viime kuvauksessa kasvanut, nyt on tulossa taas kuvaus, olen menossa hänen kanssaan sitten lääkärille.olin viimeksikin, lääkäri puhui kahdesta vuodesta.

Mitä teen? Olen varma, ettei toivoa enää ole, kysymyksessä on sisäelinsyöpä. Halasin häntä eilen viimeksi, en halua menettää häntä.

Onko joku muu menettämässä tai menettänyt ystävän? Olen luvannut tehdä kaikkeni, olla tukena, sen olen tehnyt ja aion jatkossakin tehdä. Hän ei käy vauvapalstalka, siks tänne kirjoitan. Päässä soi: mä annan sut pois, mä päästän sut pois, vaikka sattuu.

Olen niin surullinen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, paljon voimia ja jaksamista kaikille. Ja pysy tosiaan ystäväsi tukena loppuun asti.

Vierailija
2/8 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit antanut Tarun itsensä kertoa tilanteen.
Ei hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti :( En tiedä kun en ole samassa tilanteessa ollut. Haluaisin antaa lämpimän halauksen sinulle ja ystävällesi ja luvata että kaikki menee hyvin. Voimia <3

Vierailija
4/8 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 16:35"]Olisit antanut Tarun itsensä kertoa tilanteen.
Ei hyvä.
[/quote]

Ei ole kukaan Taru.

Vierailija
5/8 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mullakin tuli ensimmäisenä Taru mieleen

Vierailija
6/8 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 16:35"]Olisit antanut Tarun itsensä kertoa tilanteen.
Ei hyvä.
[/quote]

Ei ole kukaan Taru.
[/quote]

Ja jos joku Taru on samassa tilanteessa, älä itse levittele mitään etunimiäkään. Luuletko, että syöpä on Suomessa vain muutamalla ihmisellä.

Vierailija
7/8 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ystäväsi luona ja tukena loppuun asti ! Aika karua, mutta elämä ei ole reilua ! 

Vierailija
8/8 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuottako ? Kuulostaa aika pitkältä ajalta jos ei enää hoideta.Eikö ne ajat ole jotain 2 kk jos hoidot on lopetettu? mikä syöpä noin hitaasti kasvaisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi