Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väärinkuullut biisiensanat :)

Vierailija
02.05.2015 |

Mulla montakin, yks joka menee aina pieleen vaikka tiiän oikeat sanat.. "Ja vaikka kuinka yritän, fiilistellä pyritän"

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ ihan selvä Starbucks se on :)

Vierailija
22/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nylon Beat
peffallaan (teflonlove)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:18"]

Toi samperin "anna mun siipin tehdä taikoi", joutui guuglaa sanat, koska eihän se VOI mennä noin. Toinen on toi Postimies Pate -tunnari, jonka kerran kuulin: "Pate sekä kissa, aina juovuksissa" ja nytei pysty kuulemaan toisin.

[/quote]

Tästä tuli mieleeni, kun kaveri kerran sanoi että se t.A.T.u:n biisissä All about us kuulostaa kuin se sanoisi olen paras, olen paaraaas. Meni biisi pilalle kun en kuule enää muuta :(

Vierailija
24/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaija koo: minä join koko yön ja mietein kuinka sinut kiinni saan. Oikea siis ajoin koko yön.

Vierailija
26/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 16:14"]

Mulla montakin, yks joka menee aina pieleen vaikka tiiän oikeat sanat.. "Ja vaikka kuinka yritän, fiilistellä pyritän"

[/quote]

Mitä siinä oikeesti sanotaan? En oo koskaan saanu selvää!

Mulla Maija Vilkkumaa Satumaa-tangossa: "Ja joskus tuntuu kuin joku huutais apua merellä päin, mä panen stereot lujempaa" --> "mä paneskelen sua lujempaa"

Kuulin sen noin vuosia! :D

Vierailija
27/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumi humppassoi, nyt kuulet miten muumi humppassoi. Sitten mietin että mitä se humppassoiminen on.

Toinen on kun siinä Pinokkio leffassa se "rehti repo" houkuttelee mukaaansa, hän laulaa mielestäni "hei diddle dee dee näin käymme ahteriin/ähtäriin." Oikeasti laulaa "näin käyn teatteriin." artikuloi sen lopun niin epäselvästi.

Vierailija
28/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Jacksonin Beat It: "Just beat it, beat it just beat it" ja kaikissa kohdissa missä Beat It:iä hoetaan niin kuulen nykyään "bileet, bileet, bileet". Ennen ei käyny mielessäkään tuollainen mutta sitten josksu teini-iässä joku kaveri sanoi tosta niin nyt en voi kuulla sitä oikein :D

Vierailija
29/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apulannan ZOMBEJA! kääntyi korvissani JONNEJA!:ksi.

Vierailija
30/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Enkelit lentää sun muniin"

Vierailija
31/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria, niin moni tarjoaa vain pelkkiä Huoria"

Vierailija
32/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi samperin "anna mun siipin tehdä taikoi", joutui guuglaa sanat, koska eihän se VOI mennä noin.

Toinen on toi Postimies Pate -tunnari, jonka kerran kuulin: "Pate sekä kissa, aina juovuksissa" ja nytei pysty kuulemaan toisin.

Vierailija
33/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lensi yli käenpesän "Oltiin poni ja Kai sekä kettu ja hai" Heh..

Vierailija
34/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:31"]Kaksi lensi yli käenpesän "Oltiin poni ja Kai sekä kettu ja hai" Heh..
[/quote] öö.. miks alapeukku :o ?

Vierailija
35/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasimir Vadelmavene - Joo mä asun ja kustoon. (Luulin et kustoon tarkottaa jotain fiiniä juttua jota en vaan tajuu. :D)
Juha Tapio myös laulaa : Kohti vaaroja, Ipanema! (Ja luuli siis että Ipanema on joku tyyppi jolle se laulaa.)

Vierailija
36/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija vilkkumaa rikkinäinen sähikäinen.

"niinkuin meikäkuuna viinit tapettiin" mietin pitkään mikä hiton meikäkuu ja miksi viinit tapetaan, mutta oikea versio olikin " niin kun mä heitän punaviinit tapettiin"

Vierailija
37/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankoon, Helsinkiä pakoon Suomen Hankoon...

Vierailija
38/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:40"]Kasimir Vadelmavene - Joo mä asun ja kustoon. (Luulin et kustoon tarkottaa jotain fiiniä juttua jota en vaan tajuu. :D)
Juha Tapio myös laulaa : Kohti vaaroja, Ipanema! (Ja luuli siis että Ipanema on joku tyyppi jolle se laulaa.)
[/quote]

Se on kyllä Copacabana ja Ipanema, eikä kohti vaaroja...

Vierailija
39/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apulanta: "...tipu kuolee huutamalla alastomana lattialla...."

Vierailija
40/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feel my dick, put some nigga in it.

Brunon lauluhan menee: fill my drink, put some liquor in it.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi