Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sydän hakkaa epätahtiin ja tuntuu etten saa tarpeeksi happea

Vierailija
02.05.2015 |

normaalilla hengityksellä, eli joudun välillä hengittämään "isommin". Rytmihäiriöitä ollut muutaman viikon, torstaina kävin lääkärissä ja sain Propralia, maanantaina verikokeisiin. Pelottaa että saan sydärin täällä yksin. Onkohan noi hengitysoireet nyt psykosomaattisia kun pelottaa. Perkele!

Propralia otin äsken, toivottavasti helpottaa kohta. Yksin asun, eli kuka mut täältä pelastaa jos mä saan slaagin!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen liikatoiminnassa oli samat oireet.

Vierailija
22/27 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpparikokeetkin on mulle määrätty :). Kilpparitulehdus ollut vuosia sitten ja sen aikana oli liikatoimintaa, mutta sen jälkeen kokeet olleet normaalit. Jokuseen vuoteen ei ole kyllä niitä otettu. Tulehduksen jälkeen saattaa kääntyä enemmänkin vajikseksi, eli en usko liikatoimintaan, mutta katsotaan nyt mitä verikokeet sanoo.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli rytmihäiriöitä juurikin kilpparin vajaatoiminnassa. Ärsyttävää tuo, että katotaan kokeet ennen kuin mietitään Holteria, koska tekopaikasta riippuen siihenkin on sitten viikkojen jonot.

Vierailija
24/27 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä rytmihäiriö sulla on? Onko sitä saatu filmille?

Vierailija
25/27 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ollut esim. oksennustautia, tai ripulia, joka olisi voinut sekouittaa kalium, natrium tasapainoa?

Vierailija
26/27 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/27 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta energiakjuomien ja kahvin juonti näin alkuun....