Sydän hakkaa epätahtiin ja tuntuu etten saa tarpeeksi happea
normaalilla hengityksellä, eli joudun välillä hengittämään "isommin". Rytmihäiriöitä ollut muutaman viikon, torstaina kävin lääkärissä ja sain Propralia, maanantaina verikokeisiin. Pelottaa että saan sydärin täällä yksin. Onkohan noi hengitysoireet nyt psykosomaattisia kun pelottaa. Perkele!
Propralia otin äsken, toivottavasti helpottaa kohta. Yksin asun, eli kuka mut täältä pelastaa jos mä saan slaagin!
Kommentit (27)
Kilpparikokeetkin on mulle määrätty :). Kilpparitulehdus ollut vuosia sitten ja sen aikana oli liikatoimintaa, mutta sen jälkeen kokeet olleet normaalit. Jokuseen vuoteen ei ole kyllä niitä otettu. Tulehduksen jälkeen saattaa kääntyä enemmänkin vajikseksi, eli en usko liikatoimintaan, mutta katsotaan nyt mitä verikokeet sanoo.
-ap
Mulla oli rytmihäiriöitä juurikin kilpparin vajaatoiminnassa. Ärsyttävää tuo, että katotaan kokeet ennen kuin mietitään Holteria, koska tekopaikasta riippuen siihenkin on sitten viikkojen jonot.
Siis mikä rytmihäiriö sulla on? Onko sitä saatu filmille?
Onko sulla ollut esim. oksennustautia, tai ripulia, joka olisi voinut sekouittaa kalium, natrium tasapainoa?
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00015
Eteisvärinä? Sopiiko oireet?
Lopeta energiakjuomien ja kahvin juonti näin alkuun....
Kilpirauhasen liikatoiminnassa oli samat oireet.