Kyllähän sitä olisi maalla
Leskenä elänyt vaikka loppuikänsä, jos se olisi ollut mahdollista. Valis
Kommentit (15)
Sitä ei vaan kukaan tunnu ymmärtävän,ettei se niin syrjässä olisi pelkällä työmarkkinatuella onnistunut. Ap
Missä siis elät nyt? Haluaisit elää maalla?
Vierailija kirjoitti:
Missä siis elät nyt? Haluaisit elää maalla?
Tarkotan, sitä kun jäin aikanaan yli kolmekymppisenä leskeksi. Silloin mulla ei ollut mitään mahdollisuutta taloudellisesti jäädä niin syrjään asumaan. Ap
Mulla on hirveän moni asia elämässäni mennyt niin, että kun ei ole ammattia eikä töitä, niin ei ole taloudellisesti johonkin varaa. Sitä ei itsenäiset töistänsä palkkaa saavat naiset tajua. Ap
Tiedät hyvin, ettei sinun olisi tarvinnut jäädä sinne asumaan. Olisit voinut muuttaa asumaan mihin kaupunkiin hyvänsä.
Yleinen paheksunta kohdistuu/kohdistui siihen, että miehesi hautajaispäivän iltana muutit suoraan seuraavan miehen luo. Tämänkin tiedät erinomaisen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedät hyvin, ettei sinun olisi tarvinnut jäädä sinne asumaan. Olisit voinut muuttaa asumaan mihin kaupunkiin hyvänsä.
Yleinen paheksunta kohdistuu/kohdistui siihen, että miehesi hautajaispäivän iltana muutit suoraan seuraavan miehen luo. Tämänkin tiedät erinomaisen hyvin.
Ja milläköhän rahalla olisin muuttanut? Siinä meni monen monta vuotta, että sain sen myytyä halvalla pois. En saanut ikinä leskeneläkettä, en vaikka olisin jäänyt yksin eikä ensimmäiseltä mieheltäni jäänyt kuin velkaa, joka sentään ei onneksi periytynyt. Ap
Ihan sillä samalla rahalla kuin muutkin vastaavaan tilanteeseen joutuneet eli sosiaalitoimen tuella.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sillä samalla rahalla kuin muutkin vastaavaan tilanteeseen joutuneet eli sosiaalitoimen tuella.
Enpä oikein usko, että se olisi auttanut, kun mulla oli se mökki. Ap
Eikä mulla ollut aikaa silloin mihinkään jahkailuille, kun stalkkeri teki oikein pahasti kiusaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei vaan kukaan tunnu ymmärtävän,ettei se niin syrjässä olisi pelkällä työmarkkinatuella onnistunut. Ap
Miten niin ei olisi onnistunut?
Mä asuin vuosia syrjässä pelkällä työmarkkinatuella.
Valtava määrä suomalaisia asuu syrjäseuduilla pelkällä työmarkkinatuella. Eikä lomaile aruballa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä asuin vuosia syrjässä pelkällä työmarkkinatuella.
No esim auto piti olla kunnossa, koska ei mennyt lainkaan julkista liikennettä. Sitten oli kaikki tiemaksut, sähköt yms. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä asuin vuosia syrjässä pelkällä työmarkkinatuella.No esim auto piti olla kunnossa, koska ei mennyt lainkaan julkista liikennettä. Sitten oli kaikki tiemaksut, sähköt yms. Ap
Kyllä mullakin oli auto koska ei ollut julkista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä asuin vuosia syrjässä pelkällä työmarkkinatuella.No esim auto piti olla kunnossa, koska ei mennyt lainkaan julkista liikennettä. Sitten oli kaikki tiemaksut, sähköt yms. Ap
Kyllä mullakin oli auto koska ei ollut julkista.
Ok. No mulla ei olisi rahat siihen vanhaan auton romuun ja sen korjauksiin riittänyt. Kaikki kaupat, pankit yms oli 19 km päässä eli mennen tullen tuli 38km. Ap
Sen perusteella mitä olen nähnyt kirjoituksistasi tänne. Kaikki on mennyt väärin omasta mielestäsi.