Tyttö syntyi Katelle ja Williamille!!!!!
Kommentit (466)
Hei, nuo Buckinhamin palatsin (?) pihalla olleet kuvaushääräilyt oli mielenkiitoisia (vaikka välillä kuvattiinkin pelkkiä kenkiä). "We're not live. We're not live", nainen taisi toistella. Sitten kuva katkaistiin (kiharamies ja kultainen nuottiteline) ja takaisin toiseen kameraan sairaalaan eteen. Olipa paljon kansaa paikalla.
Jaa-a, onkohan siltä isovanhempia tulossa?
Frances oli Dianan äidin nimi. Tosin ei kai ollut mikään ihan paras esikuvahahmo...
Entä sitten, että syntyi. Kuningashuone on keskiaikainen jäänne harvainvallasta, jolla ei pitäisi olla mitään merkitystä tai arvovaltaa tänä päivänä.
Minusta jotenkin tuntuu, etteivät "uskalla" antaa Dianaa edes kolmanneksi nimeksi. Sen lapsen nimen kun on ennen kaikkea miellytettävä itseään ylempänä olevia kuninkaallisia ja perinteitä.
ärsyttää kun stream katkeaa heti kun siirryn toiseen välilähteen (puhelimella). silverfoxin bongauskin menee ihan ohi. kai sitä on avattava tabletti tai läppäri, jotta voi seurata streamia paremmin.
Onko livessä näkynyt mr. Silver Foxin kasvoja? Mä oon nähnyt vain hiukset. Kiinnostaisi tietää miltä hän näyttää! :D Terv. nimimerkki Hieman tylsistynyt baby watch -kyttääjä
Kyllä, ja itse vaihtaa ne.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:13"]Onkohan Katella verkkopöksyt ja niissä jättimäinen suorakaidevaippa?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:23"]
Ooh, nainen synnytti ja lapsi oli tyttö!
Kuinka suuri ihme, Hallelujah!
Kalliiksi tulee tuokin kakara, mutta maksumiehenä on koko Britannian kansa.
[/quote]
ei se sun pentukaan ilmainen ole
[/quote]
Halvemmaksi tulee kuitenkin ja minä maksan veroja, en elä veroilla.
[/quote]
Sun maksamilla veroillako se elätetään vai miten on sulta pois, kun toisessa maassa syntyy kuninkaallinen?
Osoittaisi upeaa rohkeutta antaa Diana nimeksi! Vaikka oli piikki lihassa kuninkaalliselle perheelle, Dianalle ollaan paljosta velkaa, että monarkia on näinkin suosittu tänä päivänä.
Diana se toi inhimillisyyttä perheen julkisuuskuvaan ja aloitti todella tarpeellisen modernimman suunnan kuninkaallisten toiminnassa.
Dianan pojantytär on saapunut maailmaan, upeaa isoäitiä ei saisi sivuuttaa millään lailla.
Sivuhuomautuksena, ärsyttävää tuo ilmakuvaus. Mieluummin tuijottaisin sitä sairaalan ovea, aivan kuin olisin siellä oikeasti!
Katen äidin nimi on Carole Elizabeth joten ihan varmasti Elizabeth on yksi nimistä :)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:41"]
Entä sitten, että syntyi. Kuningashuone on keskiaikainen jäänne harvainvallasta, jolla ei pitäisi olla mitään merkitystä tai arvovaltaa tänä päivänä.
[/quote]
Totta tuokin, mutta näin tavallisen ihmisen näkökannalta minusta on kiva, että tässä aika surullisessakin ja tylsässä maailmassa on kuninkaallisia. He voivat kuitenkin olla esimerkkinä, tuoda iloa ja toivoa kansalleen. Eiväthän he nykyisin käytä valtaa juuri lainkaan, joten eivät käytä harvainvaltaa, vaikka edustavatkin sitä historiallisesti.
joko ootte laskenu montako tiiltä löytyy lindo wingin seinästä? tai ikkunaruutuja? kumpi poliisi on teistä kivemman näköinen? mitä veikkaatte minä vuonna/minkä ikäisenä harry menee naimisiin ja saa porkkanahiuksisia lapsia? :))
Silver Foxin kasvot ovat näkyneet noin tunti sitten!
Missä hän on nyt?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:54"]Silver Foxin kasvot ovat näkyneet noin tunti sitten!
Missä hän on nyt?
[/quote]
Apua! Ja mä missasin! Miltäs hän näytti? ;)
Ihanaa!! Odotan innolla pikkuprinsessan nimeä, tulevia asuja, jne. !! Toivottavasti tulisi kasvonpiirteiltään kauniin äitinsä / isänäitinsä näköiseksi. Charlesin näköä ei tarttis tulla... ;)
No ei se Silver mikään hengästyttävä ollut, mutta ei rumakaan! Ehkä hän vielä esiintyy meille!
Minä en pidä Lindo Wingin ikkunataiteesta! Pidän turbaanipäisestä poliisista!
Charlotte Diana Elizabeth on mun nimiveikkaus.