Jos lapselta tai nuorelta hajoaa kannettava tietokone kesken etäopetuksen, saako hän loppupäivän vapaata?
Kommentit (12)
Terapiaan saa varmasti heti lähetteen kyllä noin onnettomalla kohtalolla.
Jos hän laittaa sen koneensa kiinni, hänellä on silloinkin loppupäivä vapaata. Jos hän heittää sen järveen, hänellä pidempikin vapaa edessään.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän laittaa sen koneensa kiinni, hänellä on silloinkin loppupäivä vapaata. Jos hän heittää sen järveen, hänellä pidempikin vapaa edessään.
Hyvä lintsauskeino.
Ei voida olettaa että perheessä ois useampi kone, sitten ei osallistu opetukseen ennen kuin kone on korjattu, tehtävät kuitenkin pitää tehdä, enemmän vaivaa siitä vaan on kun niitä joutuu tekemään kerralla paljon saadakseen toiset kiinni. Kannattaa myös tsekata pääsetkö kännykällä osallistuu opetukseen.
Kännykkä toimii ihan yhtä hyvin.
Ja fiksuham ottaa aina ennakkoon kuvan tehtävistä ja jatkaa sitten kirjojen parissa.
Ja jos ei tätäkään kylene tekemään, kirjoittaa äikän esseetä, tekee kielten kirjojen tehtäviä ennakkoon, piirtää kuvikswn työtä tai etsii lehtiartikkeleja yhteiskuntaoppiin.
Ihan varmasti kuluu loppupäivä opintojen merkeissä.
Häviävän pieni mahdollisuus, että menisi rikki. Yhteyden voivat takkuilla, mutta kone tuskin hajoaisi.
Mä en ala kun ei enää tahdo saada semmosia kannettavia joissa on mukana optinen asema. Ei huvita alkaa asentelemaan mitään lisäjutskia. Se asema pitää olla laitteen sisällä. Mulla on paljon CD- ja DVD-levyjä joiden sisältöjä ei löydy netistä.
Sitten haetaan koulusta lainakone jos perheessä ei pleikkareiden, padien ja muiden vibraattorien lisäksi ole tietokonetta muutoin. Mikäli hajonnut kone oli lainassa koululta, niin se viedään vaihdossa takaisin. Hajoamisen syy ja mahdollinen korvausvelvollisuus tutkitaan. Koneen hajoaminen ei vapauta koulutyöstä, niin kuin vapauta työpaikoilla työstä.
Nimim. Voit kutsua minua rehtoriksi
Vierailija kirjoitti:
Mä en ala kun ei enää tahdo saada semmosia kannettavia joissa on mukana optinen asema. Ei huvita alkaa asentelemaan mitään lisäjutskia. Se asema pitää olla laitteen sisällä. Mulla on paljon CD- ja DVD-levyjä joiden sisältöjä ei löydy netistä.
Löytyykö muuten vielä jostain tuollaisia tietokoneita? Omani on jo aika vanha ja haluaisin uuden keralla optisen aseman.
Kyllä, minä olen antanut siihen luvan.
Puhelin toimii varmaan, vaikka vähän kömpelö onkin.
?!