Kertooko mies sinullekin miten asiat on?
Eli keskeyttää sinut puolesta lauseesta ja kertoo sen jälkeen vuolaasti ja pitkään miten asia (kuin asia) on. Alkaako tämä jossain tietyssä iässä miehillä?
Miten tätä jaksaa? Menee täysin hermot.
Kommentit (17)
Kuusikymppinen ei enää keskustele vaan kertoo ja ilmoittaa
sitä sanotaan mansplainaamiseksi ap
No suoraan on kuin minun kynästäni ja tämän vuoksi meillä vallitsee yleensä hiljaisuus. Olenkin todennut että ei miestä kiinnosta mikään mitä ajattelen, hän vain haluaa että hänellä "on nainen." Täytän jotkut minimikriteerit ilmeisesti ja se riittää. Hänelle on ihan samantekevää sanonko mitään.
Kertoo miten sen asiat on eli perseellään. Ei miten oikeasti asiat on.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo miten sen asiat on eli perseellään. Ei miten oikeasti asiat on.
No just! Lisäoivallus! Kertoo miten asiat on ja kyse on aina tavalla tai toisella hänestä itsestään. Ap
Eli sinuakin häiritsee kun joku korjaa sinun virheitä kun selität jotain missä ei ole järkeä. Alan paremmin ymmärtämään nykyajan ajatuksen että miksi pilata hyvä tarina totuudella
Asia on niin että sinua pitää valistaa koska höpöttelet omiasi
Eskot vissiin linjoilla
Nyt ois mahdollisuus tyhjentävästi kertoa miten asiat on!
Vierailija kirjoitti:
Ei, en kuuntelisi sellaista.
höpsistä pulloon söpönassu
Vierailija kirjoitti:
Mä olen oikeasti kysymyksen edessä että päättyykö suhde tähän...
Vierailija kirjoitti:
KUUNTELISIT!
En kuuntelisi ja vaihtamalla paranee.
Faktojen korjaaminen on aina tarpeen, jos keskustelukumppani vetelee tunnepohjalta jotain hevonpeetä hatusta.
En kyllä ymmärrä miksi kukaan suuttuisi siitä, että saa virheellisen tiedon tilalle paikkansa pitävää tilalle?
Vaihtoon menisi tuollainen. Meillä minä tiedän enemmän monesta asiasta joten ei onnistuisikaan mieheltä.
Yleensä aika lyhyesti. Ei mene hermot.