Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä liian lihaksikas

Vierailija
09.01.2022 |

On alkanut käymään salilla reilu puoli vuotta sitten ja on nyt mielestäni liian lihaksikas, en oikein pidä siitä. Miten voisin sanoa asiasta, että kävisi vähemmän puntilla?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko todella teille naisille ongelma jos on lihaksikas? Itse olen ollut siinä käsityksessä näin miehenä että jos alkaa olla tasoa Bull Mentula niin sitten se on huono juttu useimmille mutta muuten tämä olisi hyvä asia? Toisaalta, jos se salilla käytetty aika on enemmänkin se ongelma eikä tulokset, niin voisiko arvon leidit harkita sinne mukaan lähtöä? Saattaisi olla kiva kiinteytyä siinä ihan huomaamatta itsekin?

Lihaksikkuus ei ole ongelma kunhan pysyy kohtuuden rajoissa, elämäntapa jossa treenaaminen on kaiken keskiössä on. Sopusuhtaisuus on se juttu mun mielestä.

Vierailija
42/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolessa vuodessa ei nyt kummoista lihaskasvua saa aikaiseksi. Ellei ota vähän kaurapuuroa väkevämpää..

Puolessa vuodessa aloittelija jäntevöityy kyllä selvästi. Ehkä ap:n ihanne on sellainen, joka ei näytä harrastavan mitään lihaskuntoa ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap itse kehopositiivinen laiska punkero vai mikä lihasten treenaamisessa niin häiritsee? 

Vierailija
44/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska trolli ja jos ei olisikaan, niin laita mies tänne <3

Vierailija
45/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa miehen lihaksista sinulle on?

Vierailija
46/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haittaa miehen lihaksista sinulle on?

Eikö sinua haittaisi jos kumppanisi ulkonäkö muuttuisi radikaalisti suhteen aikana? Jos olet ihastunut häneen tietynlaisena ja sitten hän hankkii itselleen ominaisuuden, josta et ollenkaan pidä, olet ihan ok asian kanssa?