Montako seksisuhdetta olet enimmillään pyörittänyt samaan aikaan?
En siis tarkoita kimppakivaa vaan erillisiä suhteita ihmisiin, joita tapailet limittäin.
Minkä ikäinen ja missä elämäntilanteessa näitä suhteita on ollut?
Kommentit (16)
3 mullakin... Ja päälle yksi nettiseksisuhde...
En tiiä.. 5-10? Riippuu lasketaanko sellaiseksi suhteeksi sellainen missä konkretiaa tapahtuu 1-2 krt vuodessa mutta viestit viuhuu päivittäin
Viittä.. kaikki asuivat eri kaupungeissa, joten yösijan löytymisessä ei ollut ongelmaa, jos lähdin reissuun :D Olin vapaa, halukas, ja rehellinen; jokaiselle kerroin että kyse on vain seksistä ja kaveruudesta, en halunnut muuta, vaikka pari tais muhun ihastuakin. Nykyisin seurustelen, ja kaikki kyseiset miehet ovat edelleen kavereitani, vain seksi on jäänyt pois :)
Tapailin kahta miestä yhtä aikaa, kun yritin miettiä, että kumman haluan. Siinä oli yksi yhdenillanjuttukin jossain vaiheessa. Päädyin sitten muutaman kuukauden päästä toiseen niistä miehistä, mutta kun tapasin nykyisen, niin sai jäädä. <3
Eron jälkeen 3 suhdetta päällekkäin kaveruus/seksimeiningillä
5 parhaimmillaan. Mutta kyllä me joskus kokoonnuttiin kimppailunkin merkeissä + mukana oli omien vakipanojen muita vakipanoja. Jotta kai niitä saattoi sitten olla enemmänkin kuin tuo 5... :)
Yhtä. Mun on ollut vaikea aina saada ylipäänsä ketään miestä kiinnostumaan itsestäni.
Nolla. Olen harrastanut seksiä vain parisuhteessa.
Hmm. Sanoisin, että kolmea. Olin 19v sekä villi ja vapaa... Hahha.
2,muttamolemmat vain panosuhteita...
Kaks muijaa oli kierroksessa toisen kanssa seurustelin ja toista kävin panemassa. Ja samoihin aikoihin kokeilin pikkuisen miespuolisen kaverini kanssa poikakivaa..
1 panosuhde aina kerrallaan. En pystyisi vaan siihen että tänään lähen panemaan jarkkoa ja huomenna teemua.. Tulis jotenki likainen olo! Mutta säätöjä on ollut enimmillään 4-5 samaan aikaan :)
Oli jossain vaiheessa noin kolmikymppisenä 3 juttua.Mies josta olin eroamassa,vakisalarakas ja ylimääräinen juttu.Nyt olen vanha ja elän suhteessa ilman seksiä.En halua miestäni mutta en pysty jättämäänkään.Ei näy häntäkään suuremmin vaivaavan.Olenkin miettinyt että onko tämä jotässä.Eiole mahkuja eikä oikein haluja pettääkään.