Miten voisi tuntea itsensä enemmän naiselliseksi?
Olen nainen ja koen olevanikin nainen, mutta en tunne oloani koskaan naiselliseksi.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee aina jotenkin naisellinen olo kun laitan hajuvettä. En kyllä osaa selittää miksi.
Suihkautin itseeni vähän Versacen Crystal Noiria, sitä naisellisempaa tuoksua saa kyllä etsiä. Voispa arkenakin käyttää tuoksuja, kynsilakkaa, meikkejä, koruja ja kivoja vaatteita.
Ap
Ole sitten ihminen. Äläkä mieti asiaa. Jonain hetkenä huomaat olevasi nainenkin.
Vierailija kirjoitti:
Hameet, sukkahousut.
Ei auta. On vaan sellainen olo, että on lainavaatteissa tai joku sketsihahmo.
Ap
No jos naisellisuuteen liittää vaan jotkut korut, hajuvedet ja hameet niin ei sitä varmaan ilman niitä sit voi tuntee itteesä naiseks. Kantsii miettiä, mitä se naiseuden ydin on.
Itse koen, että sellainen tietty kehollisuus tuo aika naisellisen fiiliksen - siis sellainen, että on "sinut" kehonsa kanssa esimerkiksi tanssiessa.
Korkkarit myös, mutta niissä naisellisuus on erilaista, voimakasta minusta. Tanssiessa naisellisuus on pehmeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hameet, sukkahousut.
Ei auta. On vaan sellainen olo, että on lainavaatteissa tai joku sketsihahmo.
Ap
Sitten pitää jatkaa kokeiluja:)
Itselleni hame tuo naisellisen tunteen, mutta on yleensä liian epäkäytännöllinen arkeeni. Mutta en sitä sano, että kaikkien pitäisi tuntea naiselliseksi itsensä nimenomaan hameessa.
Ostat rantapallon kokoset silarit ja hk sinisen lenkin paksuiset tekohuulet. Mätät 2kg meikkiä naamaasi ja 30cm tekoripset. Päähän 5kg hiuslisäkkeitä. Sitten päälle tulenpunaiset piikkikorot, stringit ja stayuppit. Perskuva Instaan niin siitä se lähtee.
Vierailija kirjoitti:
No jos naisellisuuteen liittää vaan jotkut korut, hajuvedet ja hameet niin ei sitä varmaan ilman niitä sit voi tuntee itteesä naiseks. Kantsii miettiä, mitä se naiseuden ydin on.
Just tossa kommentoin, että ei auta minkään hameen pukeminen.
Ap
Kasvatin pitkät hiukset. Tunsin oloni naiselliseksi myös lyhyillä hiuksilla. Pukeudun istuviin värikkäisiin vaatteisiin ja lakkaan kynnet. En meikkaa. Enkä värjää hiuksia. Naiselta näytän 😁. Nyt ostin kenkiä, joissa on vähän korkoa. En mitään piikkikorkoja.
En malta olla sanomatta, että olen itse mies ja en ymmärrä miksi minun täytyisi kokea ja tai tuntea itseni jotenkin erityisesti "miehekkääksi". Kysynkin uteliaisuudesta Ap. että osaatko avata, että miksi haluaisit kokea tai tutea itsesi erityisen naiselliseksi? - Onko joku erehtynyt ja pitänyt sinua miehenä?- Olisin näet ainakin itse vähintäänkin hieman hämmästynyt, jos joku pitäisi minua naisena...
Vierailija kirjoitti:
En malta olla sanomatta, että olen itse mies ja en ymmärrä miksi minun täytyisi kokea ja tai tuntea itseni jotenkin erityisesti "miehekkääksi". Kysynkin uteliaisuudesta Ap. että osaatko avata, että miksi haluaisit kokea tai tutea itsesi erityisen naiselliseksi? - Onko joku erehtynyt ja pitänyt sinua miehenä?- Olisin näet ainakin itse vähintäänkin hieman hämmästynyt, jos joku pitäisi minua naisena...
On luultu pariinkin otteeseen mieheksi ja miespuoliset kaveritkin pitävät minua "yhtenä jätkänä". Olen jo lapsuudesta lähtien saanut kommentteja vartalostani ja moneen otteeseen on sanottu, että on poikamainen vartalo ja kapea lantio ja ei ole muotoja ja on niin pienet rinnat ja kaikkea. Naiset myös ovat mielellään arvostelleet luonteenpiirteitäni.
Haluaisin kuulua naisten joukkoon.
Ap
Itse tunnen kuukautisten aikana oloni naisellisemmaksi kuin muulloin.
Löydä itsellesi tarpeeksi pitkä ja iso mies.
Mulla oli sama ongelma kuin sulla ennen tuota.
Mene vatsatanssikurssille. Ihanan rentouttavaa ja myös hyvää irrottelua selän ja harteiden jumeille. Ja tulee todella naisellinen olo!
Vierailija kirjoitti:
Ostat rantapallon kokoset silarit ja hk sinisen lenkin paksuiset tekohuulet. Mätät 2kg meikkiä naamaasi ja 30cm tekoripset. Päähän 5kg hiuslisäkkeitä. Sitten päälle tulenpunaiset piikkikorot, stringit ja stayuppit. Perskuva Instaan niin siitä se lähtee.
Minä aioin ehdottaa ihan samaa, mutta en ihan noin kärjekkäästi 🤭. Ihmettelen, että sait alapeukkuja, sillä tottahan tuo on ja nykynaisten, etenkin julkkisnaisten naamasta näkee, että se on hyvin yleisesti käytetty konsti. Itse henkilökohtaisesti pidän sitä kuitenkin enemmän itsetunnon pönkityksenä (hm.. onko se vain toinen tapa ilmaista samaa asiaa). Se on kuitenkin vain mielentila.
Naisellisuuteni on huipussaan kun piereskelen oikein antaumuksella.
Mulle tulee aina jotenkin naisellinen olo kun laitan hajuvettä. En kyllä osaa selittää miksi.