Olen ollut psykopaatin vaimo
Kommentit (24)
Miten psykopaatin kanssa tulee toimeen?
Jos vaikka psykopaatti on työtoveri tms johon ei voi katkaista välejä,
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka psykopaatti on työtoveri tms johon ei voi katkaista välejä,
Ei mitenkään. Hän kuitenkin sotkee selän takana kaikki asiat.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoititko kirjan?
Kesken vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka psykopaatti on työtoveri tms johon ei voi katkaista välejä,Ei mitenkään. Hän kuitenkin sotkee selän takana kaikki asiat.
En ole koskaan kuullut, että psykopaatti sotkee asioita.
Jäit kuitenkin henkiin, kaikki eivät ole yhtä onnekkaita.
Minkälaisia olivat ensimmäiset varoitusmerkit?
Vierailija kirjoitti:
Mitä opit?
Sen ainakin, että mies joka aluksi tuo ruusuja yms voi muuttua aivan toiseksi. Ja sen, että hän osasi hyvin teeskennellä, kukaan ei pitänyt häntä ilkeänä ja väkivaltaisena.
Vierailija kirjoitti:
Mikä paljasti psykopaatiksi?
Ihan lääkäri totesi hänet psykopaatiksi.
Itse hämmästelin aikoinani, kuinka mies pystyi valehtelemaan niin sujuvasti kenelle vaan omaksi edukseen. Esim vakuutusyhtiöille, työpaikallaan, vanhemmilleen.
Onko samaa kokemusta?
Minä olen ollut rakastunut psykopaattiin. Mikään ei tyydyttänyt häntä enempää, kuin nauttia siitä vallantunteesta jolla pystyi minua rakkauteni vuoksi satuttamaan.
Niin olen minäkin ja olemme yhä ystäviä. Meillä on yhteiset lapset jotka on meille hyvin tärkeitä.
Kauanko olit suhteessa? Miten pääsit pois?
Vierailija kirjoitti:
Itse hämmästelin aikoinani, kuinka mies pystyi valehtelemaan niin sujuvasti kenelle vaan omaksi edukseen. Esim vakuutusyhtiöille, työpaikallaan, vanhemmilleen.
Onko samaa kokemusta?
Kyllä. Kaikki oli feikattua. Esim kun mentiin naimisiin, hän muka suunnitteli kesämökkiä ja oli muka kallis merenrantatontti. Todellisuudessa olikin vain 1000 markkaa tilillä eikä muuta omaisuutta. Sitten kun hän kuoli, sisarensa ei tiennyt hänen opiskeluistaan mitään, oli feikannut ne kaikki.
Onko psykopaatti nyt parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olit suhteessa? Miten pääsit pois?
Yli kymmenen vuotta. Hän kuoli.
Kirjoititko kirjan?