Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette valittaneet laakarin kaytoksesta, niin kertokaa mita tarvetta silla tyydytatte? Koston himoa? tai muuta sellaista? Viitaan neuvola laakari juttuun edella.

Vierailija
19.09.2006 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty sitten tietää seuraavalla kerralla toivoa ajanvarauksesta toista lääkäriä. Itse kun en maksa vaan työnantajani niin en voi vaihtaa paikkaa.

Vierailija
2/17 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lääkäri ei katso potilasta, vaan mutisee omiaan ja katsoo vain papereitaan ja tietokoneen näyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun tuttuni ottaa vastaan lääninhallituksessa kanteluita lääkäreistä. Siis jos potilas on saanut asiatonta kohtelua lääkäriltä.

(Esim, kun mulla oli jalka murtunut ja pyysin lääkäriltä todistusta sairaslomaa varten päivystyksessä. Hän löi nyrkin täysillä pöytään ja sanoi, että laita tohon 20 euroa, niin hän kirjoittaa. Muuten ei ole aikaa sellaiseen täällä. Oli muuten erittäin hyvä lääkäri ja asiallinen. Silti kaverini käski tehdä hänelle kantelun, kun pelästyin siitä pöytään lyömisestä.)

Kantelun perusteella lääkäri sitten saattaa saada lääninhallitukselta huomion kiinnittämisen tms toimen. Ihan lieviä rangaistuksia siis, mutta kai ne lääkäreitä jotenkin töyssyttävät nekin.

Tosin yksi silmälääkäri on kerännyt niitä jo lukemattomia ja meni vuosia saada se kuriin. Hän ei vaarantanut terveyttä vaan määräsi turhaan laseja. Luin tämän lehdestä pari vuotta sitten.

Vierailija
4/17 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa tietenkin valittaa esim lääninhallitukseen. Mielestäni on oikein, että väärin käyttäytynyt saa rangaistuksen. Niinhän rikollisetkin saa ja ylinopeutta ajaneet. Hyvä, että on valitusmahdollisuus.

Vierailija
5/17 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lääkärien käytös paranee pikkuhiljaa.

Vierailija
6/17 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tottakai lääkärin niinkuin kaikkien muidenkin palveluammatissa olevien täytyy kohdella asiakkaita kunnioittavasti. Etenkin lääkäreiden ja hoitohenkilökunnan.

Törkeetä ja epäammattimaista luulla itsestä liikoja tai sit voihan lääkärikin olla sosiaalisesti niin lahjkaton ja juntti, tyhmä ettei osaa käytöstapoja.

Vierailija
7/17 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
8/17 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lääkäri kyllä laittoi heti 2 viikoksi sairaslomalle, kun kerroin miten kaipasin lomaa.

Vierailija
9/17 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaan käytös voi olla vaikka kuinka mukavaa, mutta ystävälliseen lääkäriin olen itse aika harvoin törmännyt!!! En ole kyllä valittanut kenestäkään, mutta kyllä ne lääkärit ovat aika kiukkuista sakkia, joiden käytöstavat jossain muualla kuin käytössä.

Vierailija
10/17 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä oli silloin pakkomielteenä käsien peseminen, mikäli joku kosketti häntä ja lääkärin käteltyä tytön, lapsi meni pesemään kädet. Kuivatessaan käsiään hänen paperinsa tipahti lattialle ja hän istahti alas ottamaan sitä - tokihan ns. normaalit ihmiset olisivat vain kumartuneet ottamaan paperin. Tämä nähtyään lääkäri kai kuvitteli lapsen tonkineen roskista ja alkoi huutaa lasta laittamaan paperin " sinne mistä jumalauta otitkin sen" . Kun lapsi ei hämmentyneenä ymmärtänyt tehdä mitään, lääkäri jatkoi huutamista. Kävin hakemassa tytön pois käsienpesualtaan luota, peruutimme ovelle ja poistuimme.

Olin itsekin niin hämmentynyt tilanteesta, että kävelin autolle saakka, ennenkuin tokenin. Sitten palasimme terveyskeskukseen ja annoin samantien palautteen lääkäristä.

Minä ymmärrän, että lääkäritkin ovat vain ihmisiä, mutta lapselle, joka ei selvästikään ymmärrä ei mielestäni saa kiroilla ja huutaa, vaikka olisi kuinka paha päivä. En minäkään saa tehdä niin, vaan joudun hoitamaan ongelmatilanteet ihan vain puhumalla. Ja minä sentään teen työtä ihan normaalisti kehittyneitten lasten kanssa.

Vierailija
11/17 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitetaan vaan tylyydestä tai muusta vastaavasta.

Vierailija
12/17 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka 1 ov opintoihin potilaisiin suhtautumisesta? On tainnut jäädä väliin koulutuksessa... Ja työ kuitenkin on myös sitä, toisten ihmisten kanssa olemista.

Vierailija:

valitetaan vaan tylyydestä tai muusta vastaavasta.

Vierailija
13/17 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vika on enimmäkseen potilaissa jotka nykyään VAATIVAT palvelua, mutta eivät tajua sitä että julkinen tereydenhuolto ei ole mikään Prisma.

Vierailija
14/17 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin huonosti suomea ymmärtävän/puhuvan lääkärin, joka ehdottaa sulle e-pillereitä vaikka ikä yli 40, korkea verenpaine ja tupakoi, kun menet jälkitarkastukseen, kun omalle gynelle ei kesäloman takia pääse. Vaikka et mitään edes ehkäsystä kysy. Ei tervehditä, sanotaan vaan " mene pöytälle" , onko sellanen olo että olen hyvissä käsissä?

Vierailija
15/17 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi lääkärienkin pikku hiljaa oppivan, kunhan vain palautetta saavat.

Vierailija
16/17 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta aikojen on lääkäreiden käytöksestä valitettu, mutta tilanne ei ole muuttunut mihinkään.

Vierailija
17/17 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse käytä julkisia terveydenhoitopalveluija ollenkaan, ellei ole ihan pakko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä