Kuvaile ihastuksesi kohde
Kuvaile ihastuksesi kohde,jolle et ole voinut kertoa ihastustasi,vaikka haluaisit.
Kommentit (18)
Söpöt, koiranpentumaiset silmät jotka välillä näyttävät myös seksikkäiltä. Söpöt ja minua kaiken kaikkiaan miellyttävät kasvot. Ihana nenä, miehelle juuri sopivan leveä ja hyvän muotoinen. Pienet pussailtavat huulet. Hyvännäköinen leuka ja vastustamaton sivuprofiili. Ilmeet ja eleet jotka tekevät minut hulluksi. Sopivan pituinen, en välitä pitkistä miehistä. Hän kuitenkin minua vähän pidempi, mutta ei haittaisi jos olisi lyhyempikin. Kiva mahakumpu josta näkyy että nauttii ruuasta ja juomasta kuten minäkin. Söpöt kädet ja jalat. Ihana hymy jossa on paljon samaa kuin omassa hymyssäni. Kaikki sanovat että me sopisimme toisillemme. Olen itsekin sitä mieltä.
Täydelliset huulet, ihanat ystävällisen näköiset silmät. Kaunis hymy, ihana nauru, paksut hiukset. Kauniin muotoiset kasvot.
nii ihanat kasvonpiirteet, komeat ja söpöt. ne silmät. ja maailman ihanin hymy. aika lyhyt, urheilullinen. ystävällinen, hauska, huumorintajuinen, luulisin että meistä tulisi oiva pari :)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:22"]Varattu, välillä ärsyttävä.
[/quote] Miksi sä olet ihastunut jos kohde ärsyttää?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:22"]Varattu, välillä ärsyttävä.
[/quote] Miksi sä olet ihastunut jos kohde ärsyttää?
[/quote] Vai onko ärsyttävien piirteiden korostaminen defenssi, jos on ihastunut varattuun? Suojaa itseään pettymyksiltä?
Vaalea puolipitkä tukka, sellane naisellinen tyyli. Kaunis hymy ja tarttuva nauru. Ihan mielettömän hyvännäkönen kahden lapsen äidiksi. Ja tietty varattu joten turha haaveillakkaan.
Varattu, ihana hymy + kroppa. Mutta kuten kakkosellakin, välillä ärsyttävä. Aika tavallinen, mutta joku hänessä vetää puoleensa kuin magneetti.
Puoleensavetävä hymy, johon hieman ihastuin. En tunne muuten, enkä ihastunut muuhun kuin valloittavaan hymyyn. Thomas on työkaveri, joten jatkan pelkän hymyn ihailua ;)...
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 09:48"]
Mulla sama mut lisään vielä parran, ihana on. En kestä :)
[/quote]
siis sama kuin 4
189cm, n. 90kg, ruskeat silmät, ruskeat hiukset, ihana hymy, älykäs, hauska, hyvin varusteltu. Olen ihan sekaisin tuosta miehestä <3
Ruskeat melko pitkät kiharat hiukset. Ei partaa eikä viiksiä. Melko isot silmät. Suloinen hymy.
N. 173cm pitkä, hoikka, mutta lihaksikas nainen, ihana pyöreä peppu. Punertavat hiukset olkapäille, silmät söpösti vähän kaukana toisistaan. Mieletön pepsodenthymy, kaunis ja lempeä ääni.
Tummat silmät, ruskeat hiukset. Lyhyt, mutta mielettömän vartalon omaava nainen. Taitaa vain olla varattu.