Pelottavimmat kauhuelokuvat?
Listataan tähän pelottavimpia kauhuelokuvia.
Aloitan: The Blair witch project
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:52"]would you rather oli aika karmea.. katsoin sen eilen.
[/quote]
Tää ei oo pelottava vaan mun mielestä sairaan sadistinen yökötys. En ees kyenny kattoo loppuun tota, enkä kato!
Insidious oli kammottava..kaikkineen musikkeineen. Mutta se jatko-osa oli ihan kakkaa
The 4th kind - on aika pirun spooky.
Emily Rosen Riivaaja - on todella upea elokuva ja kai siinä kauhu aspekteja myös on. :D
The Conjuring - tää on myös aika pelottava elokuva.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:50"]
Listataan tähän pelottavimpia kauhuelokuvia. Aloitan: The Blair witch project
[/quote]Sama! Uskoin silloin, että se on totta :D
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:50"]
Listataan tähän pelottavimpia kauhuelokuvia. Aloitan: The Blair witch project
[/quote]Sama! Uskoin silloin, että se on totta :D
[/quote]minä myös! :D
The Grudge (Kauna). En katso sitä enää koskaan. Sain siitä traumoja.
Kauhuelokuvat on pelottavia äänillä. The Conjuring oli kyllä hyvä. Sinister ihan katsottava. High Tension yes
The ring oli mun mielestä oikeasti pelottava.
Marttyyrit. Ranskan kielinen, mutta ei haitannut kyllä menoa. Hyi kamalaa, millainen leffa.
30 days of night oli niin pelottava, että en uskaltanut katsoa sitä loppuun!
Yleensä mulla juuri ne (ei kauhuleffat), joissa on creepyjä kohtauksia on parhaita.
Kato full screenillä/ilman kelauksia/äänet päällä.
It follows ja shutter alkuperäinen versio (oisko thai?)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:24"]
Marttyyrit. Ranskan kielinen, mutta ei haitannut kyllä menoa. Hyi kamalaa, millainen leffa.
[/quote]
Todella hyvä elokuva mielestäni. Mutta ei pelottava, se on vain väkivaltainen.
Ring oli ihan hirveä! Varsinkin sen viikon päästä, kun kotona tv alkoi heittää lumisadetta. Vieläkin pelkään sitä. Hyih.
Hassua, että kaikki mainitut leffat ovat pinnallisia tylsiä einipaska leffoja. Mihin katosi mysteeri ja jännitys.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:40"]Hassua, että kaikki mainitut leffat ovat pinnallisia tylsiä einipaska leffoja. Mihin katosi mysteeri ja jännitys.
[/quote]
No annapa esimerkkejä syvällisistä, aikuisen maun kauhupätkistä.
Vincent Pricen tähdittämät pätkät ! Eivät pelota mutta viihdyttävät.
would you rather oli aika karmea.. katsoin sen eilen.