KEHITIN ITSELLENI PAKKOMIELEN PESTÄ HAMPAITA!
Pesen hampaat tunnin tai kahden tunnin välein. En vaan voi lopettaa. Tätä on jatkunut viikkoja ja pahenee vain. Voiko hampaat vahingoittua liiasta pesemisestä? Heti kun se raikas olo häviää menen ja pesen hampaat uudestaan. Aina tasan 3min harjailen.
Kommentit (11)
Kyllä vaan, hampaat voivat vahingoittua liiasta harjaamisesta. Harjaus on aina rasite hampaille. 2-3 kertaa päivässä riittää. Kuinka sinulla on aikaa pestä kokoajan hampaita? Kehitä jotain muuta tekemistä.
Kyllä se vaurioittaa. Kolmekin kertaa päivässä voi olla liikaa.
Mun tädillä oli nuorena sama juttu ja sillä rupes tippuu hampaita ja lohkeilee ihan älyttömästi.. Ei se enää vissii oo siitä pakkomielteinen ja hampaatkin on jo korjattu
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:47"]Kyllä vaan, hampaat voivat vahingoittua liiasta harjaamisesta. Harjaus on aina rasite hampaille. 2-3 kertaa päivässä riittää. Kuinka sinulla on aikaa pestä kokoajan hampaita? Kehitä jotain muuta tekemistä.
[/quote]aina löytyy josyain vessa. Mulla on laukussa minihammastahna ja hammasharja
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:49"]Mun tädillä oli nuorena sama juttu ja sillä rupes tippuu hampaita ja lohkeilee ihan älyttömästi.. Ei se enää vissii oo siitä pakkomielteinen ja hampaatkin on jo korjattu
[/quote]hui kauheeta. No tossa on hyvä syy lopettaa tämä
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:42"]Vieroittudu tavasta joillain pastilleilla, jotka raikastaa.
[/quote]ihan hyvä idea!
Onkohan sulla joku fyysinen sairaus? Minulla on ollut flunssa viikon verran ja suussa epämiellyttävä tunne ja maku. Tekisi mieli pestä hampaat 10 krt päivässä. Tosin en pese vaan otan välillä xylitol-pastillin.
Minulla oli vähän samaa...vierotin itseni suuvedellä. Eli purskuttelin joka kerta mietoa suuvettä, kun tuli tarve harjata hampaat.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:52"]Onkohan sulla joku fyysinen sairaus? Minulla on ollut flunssa viikon verran ja suussa epämiellyttävä tunne ja maku. Tekisi mieli pestä hampaat 10 krt päivässä. Tosin en pese vaan otan välillä xylitol-pastillin.
[/quote]en tiedä tai en oikeastaan usko. Se alkoi pikkuhiljaan ja nyt jäin "koukkuun" siihe tunteeseen mikä tulee hampaitten pesusta
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:53"]Minulla oli vähän samaa...vierotin itseni suuvedellä. Eli purskuttelin joka kerta mietoa suuvettä, kun tuli tarve harjata hampaat.
[/quote]voisin kokeilla tuotakin. Oonko vissiin tyhmä kun en oo tajunnu pastilleja sunmuita :D
Vieroittudu tavasta joillain pastilleilla, jotka raikastaa.