Jos oisit 47 v niin voisitko seurustella 30 v miehen kanssa
Kommentit (33)
Joo voisin, jos olisi samat kiinnostuksen kohteet.
Aika timmissä kunnossa pitää viisikymppisen naisen olla, jotta kolmekymppinen mies innostuu. Yleensä viisikymppiset naiset ovat lihoneita ja lässähtäneitä. Yksittäisiä harvoja poikkeuksia onneksi löytyy.
Tietysti viisikymppinen nainen voi olla varakas, ja se voi saada kolmikymppisen katselemaan vanhaa naista.
Voisin. Avopuolisoni (kolmatta vuotta) on minua reilu 24v nuorempi.
En todellakaan voisi, tuntuisi kuin seurustelisi lapsen kanssa. En seurustelisi vaikka ikäeroa olisi 10 vuotta, en kertakaikkiaan kiinnostu noin paljon nuoremmista, minulla ei heidän kanssaan ole mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko. Olen tykästynyt yhteen 36v, mutta olen jemmannut kiinnostustani ikäeron takia. Tulee olo että voisko se oikeasti muka olla kiinnostunut vanhasta kurpasta.
N46
Mulla aikalailla sama, oon 44 ja ihastunut 34v mieheen. Muutaman kerran tapailtukin mutta en usko että tästä tulee mitään juuri ikäeron takia, minua se ei haittaisi mutta hän haluaa lapset ja perheen
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan voisi, tuntuisi kuin seurustelisi lapsen kanssa. En seurustelisi vaikka ikäeroa olisi 10 vuotta, en kertakaikkiaan kiinnostu noin paljon nuoremmista, minulla ei heidän kanssaan ole mitään yhteistä.
Mitä tämä yhteinen mielestäsi pitäisi olla? Jos vaikka harrastatte samaa asiaa, tykkäätte samanlaisista ajanviettotavoista ja elämänarvonne ovat samanlaiset, niin mitä vielä puuttuu? Voisitko ystävystyä muiden kuin oman ikäistesi kanssa?
Oletko minä? Haaveilen salasuhteesta miehen kanssa ja ikäero on juuri tuo. Seurustelu olisi kuitenkin sekä ammatillinen (olemme samalla alalla mutta eri yrityksissä) että sosiaalinen itsemurha. Lisäksi tuon ikäisillä tahtoo olla perheenperustamishaluja jossain vaiheessa, minun lapsilukuni on jo täynnä ja se juna muutenkin mennyt. Mutta (molemminpuolista) halua kevyeen hauskanpitoon olisi…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä yhteinen mielestäsi pitäisi olla? Jos vaikka harrastatte samaa asiaa, tykkäätte samanlaisista ajanviettotavoista ja elämänarvonne ovat samanlaiset, niin mitä vielä puuttuu? Voisitko ystävystyä muiden kuin oman ikäistesi kanssa?
Ystävyys ja seurustelusuhde on kaksi eri asiaa. Kylläpä nyt ihmiset turhaan närkästyy siitä etten tahdo kumppanikseni noin paljon nuorempaa miestä. Olkoot, kyllä epätoivoisille löytyy vanhoja ihan riittävästi ilman minua.
Olen vierestä seurannut kun nuorta miestä on vedätetty mennen tullen vanhan naisen toimesta, ällöttävää.
Olen seurustellut 26 vuotta nuoremman kanssa pitkään, kaipa se menisi noin vanhakin tyyppi, eihän tuossa ole kuin 17 v. Nainen olen, minä lopetin seurustelun 26 v nuoremman kanssa, kun ihastuin hiukan vanhempaan mieheen.
En voisi. Olen 56v ja seurustelen 51v miehen kanssa, tässäkin ikäerossa oli mulla työstämistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jo kohta 57 joten mietin voisinko seurustella 40v miehen kanssa. Joo, mikä ettei jos hänen kanssaan olisi mukavampaa kuin yksin. En tosin enää kaipaa kumppania elämääni mutta poikkeus vahvistaa säännön. Kyllä voisin.
Olen jo 57 v ja ollut yhdessä 40 vuotiaan kanssa 6 vuotta. Tuohonhan tuo viereen jäi, vaikka olisi vapaa lähtemään. Mukavaa on ollut.
Olen 47 vuotias ja en voisi seurustella 30 vuotiaan kanssa. Vaikka olen itse hyvässä kunnossa, niin en jaksaisi enää mitään nuorta miestä.
Vanhin lapseni on 20 vuotias ja lisää lapsia ei ole mahdollista saada, ei ole ollut enää noin 15 vuoteen. Tein sen päätöksen siis silloin, kun tuo mies oli vielä suurinpiirtein yläkoulussa. Saattaisin muutenkin ottaa mieheen hieman sellaisen äitimäisen asenteen, sillä näkisin hänet aika poikasena ja luultavasti myös hänen jutuissaan huomaisi aika ajoin nuoruuden. Samoin minun jutuissani kävisi varmasti aika usein ilmi oma ikäni ja se ei tekisi hyvää ollenkaan parisuhteelle. Voisin olla kyllä miehen kaveri, mutta en enempää.