Meitä katsottiin kuin halpaa makkaraa, kun liirasimme pihaan Skodalla
Kaikilla muilla oli saksalaiset laatupelit. Ja sitten meidän Skoda.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Onko Audi saksalainen laatuauto?
Skodahan on ihan sama.
Ei se siitä samaa te vaikka moottori oiskin koottu samalla tehtaalla.
Audi, Volkswagen ja Skoda tulee saman valmistajan tehtailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Audi saksalainen laatuauto?
Skodahan on ihan sama.Ei se siitä samaa te vaikka moottori oiskin koottu samalla tehtaalla.
Ihan yhtä saksalainen se on kun kerran samassa tehtaassa tehdään.
Onko tänä päivänä muuten missään maassa enää ruhtinaita?
Mikä se halpa makkara on ja missä myydään. Kävisin ostamassa sitä kun mun Bemarin vakuutukset on niin kalliit, ettei ole varaa ostaa HK:n sinistä.
Volvo sen olla pitää ja mieluummin Cross Country-malli.
Jos on ohitustilanne niin lähtee kuin ohjus ja G-voima painaa ihmisen penkin selkämykseen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se halpa makkara on ja missä myydään. Kävisin ostamassa sitä kun mun Bemarin vakuutukset on niin kalliit, ettei ole varaa ostaa HK:n sinistä.
Mulla oli kaksi paskaa Bemaria ja kun tuli eteen uuden auton osto niin uskoin jo, että ei enää Bemaria.
Mainos kannattaa aina. Kyllä saa driftattua vanhemmallakin Skodalla. Näyttävä paikalle saapuminen niitä muita vitsitti. Tuolla ne nyt harjottelee samaa.
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt, mitä itselläni on kokemusta liikenteessä, niin Skodakuskit tuntevat suurta ylpeyttä autoistaan ja kuvittelevat olevansa maanteiden ruhtinaita.
Tunnustan.
Auto = väline jolla mennään pikas paikkaan B tekemään jotain mieluisaa; tai ihan vaan töihin. Ei sulje pois kohtaa 1..
-
Bemari = Indikaatio itsetunto-ongelmasta.
-
-Täydennyksenä tuohon edelliseen, asiasta saa kärsiä asianomaisen lähipiirikin. Tiedän suurperheen (uusio) jossa lapsille ei löydy asiallisia kouluvaatteita päälle ja pienemmät saavat käyttää mitä isommilta jää, loppuukäytettyjä. Jokaiseen jääkaapista otettuun suupalaan pitää teini-ikäisenkin pyytää lupa. Sanomatta selvää, ettei yhtä ainoaa suksiparia tai luistimia ole IKINÄ lapsille hankittu. Mutta pihalla on bemari ja isäntä itse nahkatakissaan yrittää ylläpitää raharikkaan kulissia.
-
Vierailija kirjoitti:
Onko tänä päivänä muuten missään maassa enää ruhtinaita?
On ainakin yksi Monacossa, ja ehkä muutamassa muussakin pikkuvaltiossa.
Sehän on koko perheen auto:
Isä työntää,
äiti ohjaa,
lapset kantaa pohjaa.
Onhan se hassun näköistä liirailla luu ulkona ikkunasta 20 asteen pakkasella
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi kannattanut liirata. Mikä on "saksalainen laatupeli"? Useamman volkkarin omistajana en tunnista käsitettä.
Joku Audi taisi voittaa öljynkulutuskilpailun taannoin.
Teidän täytyy maksimoida tyyli, parempi överit kuin vajarit.
Seuraavaksi asentamaan sellaiset kajarit, että takaluukut tärisevät 30 m säteellä kun basso pumppaa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa Opel niin ongelma ratkaistu. Saksalainen laatupeli.
Onko Opel saksalainen?
Ranskalaiset osti sen. Alihankinta ainoa mahdollinen laatuero, robotit rakentaa.
varsinaista ruhtinaskyytiä onkin.